•  

    Kiedy w jednym z wpisów postawiłem tezę, że kobiety o lewicowych poglądach częściej poddają się aborcji, w odpowiedzi wklejono mi link do badania CBOS z 2013 roku, które wykazało że to konserwatystki i katoliczki częściej dokonywały aborcji. @Lipathor za moimi plecami próbował mnie nawet ośmieszyć i skompromitować (nie fajnie), a kiedy w podesłałem mu artykuł w OKO.press z wyjaśnieniem, odpowiedział jedynie "xD". I jak tu dyskutować? Można się różnić, można się spierać ale zachowajmy jakiś poziom. Odeszła mi już wszelka ochota wymianę zdań w takiej formule. EOT.

    #4konserwy #bekazlewactwa #oswiadczenie

    P.S. W ogóle zauważyłem że dziś jest jakaś zmasowana akcja wklejania moich wypowiedzi i obmawiania mnie za moimi plecami. Dziękuję @Enviador za czujność.

    źródło: Zrzut ekranu 2020-01-14 o 18.02.17.png

    •  

      @L3stko no ale o co chodzi? Dobrze ci podesłał bo gadasz głupoty xd kobiety o lewicowych poglądach nie mają aborcji częściej niż te o prawicowych, bo okazuje się że w wyniku niechcianej ciąży twoja wiara zaczyna mieć drugorzędne znaczenie.

    •  

      @kt13: odsyłam do artykułu z linku powyżej.

    •  

      @L3stko naprawdę myślisz że nie przeczytałam? Skąd wiadomo, że te kobiety które dokonały aborcji nie miały poglądów prawicowych w młodości? Nie wiadomo? Bo to domniemanie. Pierwszy raz się spotykam z tym, że kiedyś się mogło mniej wierzyć, zwłaszcza w czasach gdy do kościoła przychodziło się całą wsią...

    •  

      naprawdę myślisz że nie przeczytałam? Skąd wiadomo, że te kobiety które dokonały aborcji nie miały poglądów prawicowych w młodości? Nie wiadomo? Bo to domniemanie.

      @kt13: Nie przeczytałaś. Albo nie zrozumiałaś. Kiedy matura?

    •  

      Dobrze ci podesłał bo gadasz głupoty xd kobiety o lewicowych poglądach nie mają aborcji częściej niż te o prawicowych, bo okazuje się że w wyniku niechcianej ciąży twoja wiara zaczyna mieć drugorzędne znaczenie.

      @kt13: To zdanie w zasadzie podsumowuje katolicyzm większości Polek(i Polaków zresztą też). Tacy właśnie "konserwatyści" deklarowali się w badaniach CBOSu.

    •  

      @L3stko: po pierwsze nie jestem na twoje zawołanie i odpowiedziałem, kiedy miałem możliwość, po drugie znowu skrzętnie pomijasz że artykuł niekoniecznie pomniejsza wynik konserwatywek, po 3 wiem że czytasz #neuropa to Cię nie wołałem, bo jak Cię dziś zawołałem do innego wpisu, to mnie olałeś.

      EDIT: OK, doczytałem że nie czytasz #neuropa ale druga połowa zdania pozostaje w mocy

    •  

      po drugie znowu skrzętnie pomijasz że artykuł niekoniecznie pomniejsza wynik konserwatywek

      @Lipathor: niczego nie pominąłem, bo nie skomentowałem tego w żaden sposób. Dałem jedynie link żeby każdy mógł sam wyciągnąć wnioski. W artykule masz skąd ten wynik.

      jak Cię dziś zawołałem do innego wpisu, to mnie olałeś

      Miałem dziś ponad 130 zawołań. Nie sposób ogarnąć wszystko. A na mój temat - bez wołania - pojawiły się co najmniej cztery wpisy.

    •  

      że w wyniku niechcianej ciąży twoja wiara zaczyna mieć drugorzędne znaczenie

      @kt13: A ja myślę, że wiara ma wtedy właśnie znaczenie i jest jednym z powodów aborcji. Dla lewatywki wpadka to normalna sprawa (choć one się raczej zabezpieczają) a dla konserwatywki wpadka to dramat i przyznanie się do grzechu. Lewatywka od swoich lewackich rodziców też prędzej usłyszy słowa akceptacji niż konserwatywka, której rodzice bardziej się martwią co ludzie powiedzą.
      Oczywiście to nie aż takie proste, ale wcale bym się nie zdziwił gdyby tak było.

    •  

      @L3stko: Ale zajebista "teza". Napisałeś jakiś wysryw w stylu "hehe lewicowe kobiety popełniają częściej aborcje przez co będzie mniej lewaków, ale fajnie". I co teraz ma ktoś to brać na poważnie ? Ośmieszasz się jedynie