Wpis z mikrobloga

@Wypok_spoko:
Miałem podobną sytuację tylko że nie gdańsk.
Zamawiałem przez allegro.
1. Zadzwoniłem do firmy od której kupiłem - powiedziałem co i jak - powiedzieli ale co mnie to obchodzi to winna kuriera
2. zadzwoniłem do centrali podałem numer paczki i powiedziałem że ja jej w takim razie nie chce odbierać i sobie ja zwracajcie
3. Wysłałem do firmy skan ze rezygnuje z umowy i zadan zwrotu hajsu - bo mam
@samuraj24: człowieki u kogo wy kupujecie, umowę z firmą kurierską zawarł sprzedawca i to jedyna osoba która tak naprawdę może coś reklamować. Gdyby sprzedawca skontaktował się z DPD to dostał by od razu informację co dokładnie jest uszkodzone, zlecił sobie zwrot ... No i wtedy można się dogadywać z klientem czy chce towar czy zwrot kasy.
@samuraj24: anulować .... co Ty człowieku #!$%@? anulować to sobie można etykietę przed nadaniem, Ty to sobie ewentualnie możesz odmówić odbioru a kurier i tak skontaktuje się z nadawcą w celu ustalenia co dalej.
@Wypok_spoko: opakowanie całe, środek stłuczony, niestety to i kuchenki mikrofalowe lubią takie psikusy robić. Ogólnie sytuacja może wyglądać tak, że uszkodzenie nie jest nabite, więc kurier nie chce jej wziąć, aby "nie było na niego". Najlepiej w tym momencie kontaktować się z kierownikami kurierów.