Aktywne Wpisy
Francesco123 +1147
#!$%@? czasem juz #!$%@? jak stary boomer ale jak widze młode laski kolo 20 lat i ich beznadziejny styl ubierania to ja jebix xD dobrze ze jak ja bylem mlodym napalonym #!$%@? co myslal tylko o ruchaniu w czasie dojrzewania i byl rok kolo 2012 to byla moda na obcisłe rurki i laski w galerii mialy takie opiete na dupskach te spodnie co ledwo wkladaly. Teraz nastoletnie oskariusze moga sobie spojrzec na
ciemnienie +136
To ma jakiś głębszy sens (jedno, lub drugie), czy to po prostu „tak wyszło”?
Swoją drogą te lokomotywy Skody są śliczne, a kolej w ogóle wyglada na nową. Nie mówiąc już o częstotliwości przejazdów, skomunikowaniu i wspólnym bilecie.
Kraj południowomorawski. Jeden bilet na wszystko - pociągi, tramwaje, autobusy - możesz mieć w nosie co i gdzie. Wsiadasz i jedziesz. Interesują cię ewentualnie strefy.
#zbiorkom #komunikacjamiejska #pociagi #pociagiboners #czechy #transport #kolej
możliwe że czesi mają wywalone na "oszczędność prundu"
albo powód jest znacznie prostszy, możliwe że dlatego że polska dostaje o cholery kasy z unii na modernizację kolei to składy muszą spełniać określone wymagania i spełniają je tylko "niezbyt dobrej jakości" ezt.
aha kogoś kto wymyślił wymóg tego beepera (w najnowszych składach) dla "niezależnych ślepych" to #!$%@?ć prądem każdego
@xan-kreigor: chodzi Ci o 3kHz buczek w drzwiach? to wymóg EN14752.
@motaboy: skład z lokomotywą ma duże zalety:
1) można tworzyć skład z dowolną ilością wagonów w zależności od zapotrzebowania
2) łatwość ewentualnego serwisu np. gdy uszkodzi się 1 wagon to go wypinasz. EZT musisz odstawić
3) skład z lokomotywą jest porównywalny jeśli chodzi o energochłonność od EZT-a
4) lokomotywę możesz zatrudnić także do innych pociągów np. towarowych np. na stacji Z kończysz bieg. Stoisz tam składem