Wpis z mikrobloga

Witam wszystkich, posiadam od maja kask Shoei NXR. Przed zakupem kasku natrafiłem na usługę SHOEI Door2Door / Pakiet korzyści SHOEI etc. z której najważniejszym dla mnie było czyszczenie i konserwacja kasku po darmowej wysyłce D2D kasku do producenta. Ta funkcja była bardzo zachwalana zarówno w materiałach marketingowych SHOEI Polska jak i w salonie w którym kupiłem sam kask.

Strona sklepu:


Film z oficjalnego kanału SHOEI Polska


Regulamin systemu serwisowego „SHOEI Door2Door”:


A teraz do rzeczy: chciałem oddać teraz kask na serwis przed sezonem, postępowałem zgodnie z formularzem na stronie internetowej producenta, wszystko zostało „przeklikane”, dołączone zdjęcia itd. a w odpowiedzi kilka dni później otrzymuję:
„Szanowny Kliencie,
Twój kask NXR Variable TC-5 po wstępnej ocenie diagnostycznej, został zakwalifikowany jako nieposiadający usterek. Nie ma podstaw do przekazania go do serwisu centralnego. W celu prawidłowego wyczyszczenia kasku, zachęcamy do zapoznania się z poniższym instruktażem (...)”

Czy ktoś z was korzystał z tej funkcji? Jak to teraz ugryźć żeby kask zakwalifikował się na czczenie? Czy w ogóle możliwe jest skorzystanie z tego „Pakietu korzyści SHOEI”, czy lepiej sobie darować i jak do tej pory we własnym zakresie wyprać wnętrze (bo głównie o to mi się rozchodzi)?

#motocykle #kask #shoei
  • 5
@Bachal: Tak, tak w programie do 30°C czy coś w tym stylu, ogólnie to radziłem sobie samemu z praniem itd. ale tutaj dostałem hurr durr "Pakiet korzyści" z czyszczeniem, konserwacją kasku i sam nie wiem z czym jeszcze ale chcąc z tego skorzystać to "nie ma podstaw"...Stąd zastanawiam się czy ten cały "pakiet korzyści SHOEI" istnieje tak jak mikołaj, ufo itp ¯_(ツ)_/¯
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@MrFroyo: a to nie jest tak że jest to po prostu serwis o podwyższonym standardzie? Tak sugeruje tylko, bo mnie osobiście na shoja nie stać więc tematu nie zmam$:P
@Bachal: W materiałach reklamowych na YouTube samo Shoei Polska mówi o czyszczeniu itd, https://www.youtube.com/watch?v=HYTObIKpwVU około 3:20, na ich stronie regulaminu gwarancji SHOEI Door2Door jest to samo, :
"Serwis obejmuje następujące czynności:
a.1.) Sprawdzenie pracy mechanizmów i blokady wizjera, ustawienie przylgni wizjera do kasku,
a.2.) Sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji, czyszczenie wlotów i
wylotów powietrza lub ich wymiana,
a.3) Konserwację wszystkich uszczelek i elementów gumowych z zastosowaniem
specjalistycznego silikonu używanego w fabrykach