•  

    Dzis mamy strefy wolne od #lgbt kiedys mielismy strefy wolne od zydow. Polska 1938 rok, zakaz postawiony przez polskich katolikow, - #narodowcy - i nikt ich do tego nie zmuszał. Pobudki te same - polityczny cynizm, nienawisć, przekonanie o wyzszosci..To naprawde wyglada zbyt podobnie zeby spać spokojnie.
    #neuropa #polityka #narodowcy #katolicyzm #ciekawostkihistoryczne #historia #homoseksualizm #przemyslenia

    źródło: pbs.twimg.com

    •  

      Komentarz usunięty przez autora wpisu

    •  

      @robert5502: Widze że OP lubi bawić się w cenzora :)

    •  

      @robert5502: prywatna plaża, o co Wam chodzi liberałowie ? Ich teren ich zasady

    •  

      @robert5502:

      numerum clausus - dzisiaj nazywamy to dyskryminacja pozytywna, mającą ograniczyć nadreprezetacje jednej grupy, w ówczesnym świecie i standardach przyjętych także w USA było to zupełnie coś normalnego

      Stowarzyszenie prawników i Bankl Polski to organizacje prywatne w swych działaniach wzorowali się na żydach, którzy preferowali interesy wśród żydów i do swych interesów nie dopuszczali niezydów. Jeżeli dla ciebie wzorowanie się na żydach jest antysemityzmem to wychodzi ze największymi rasistami sa żydzi.

      Co do ostatniego punktu to Obóz Zjednoczenia Narodowego to była jakaś banda idiotów i pomimo że miało to miejsce prawie sto lat temu w swych postulatach nie posuwali się tak daleko jak współcześni ministrowie Izraela którzy otwarcie głoszą chęć eksterminacji innych narodów:
      "Izrael powinien zatopić Egipt, palestyńskich więźniów należałoby utopić, a arabskich parlamentarzystów, zasiadających w Knesecie, rozstrzelać, a na Strefę Gazy spuścić bombę atomową. To pomysły, jakie w ostatnich latach zgłaszał Awigdor Lieberman."

    •  

      @robert5502: Nie wpuszczeli żydów na plaże bo jak wiadomo żydzi są strasznymi zboczuchami. Cały przemysł pornograficzny jest w rekach żydów. W latach 20-tych z Berlina zrobili jeden wielki burdel. Potem wybuchła wojna więc rozpierzchli sie po świecie ale teraz już wrocili. Tylko biedni, pożądni żydzi zgineli w obozach.

    •  

      @Zielony_Pio ponad regulaminem obiektu jest prawo krajowe.

    •  

      @dziaru: no to widać było dużo bardziej liberalne w tamtym okresie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @spalam__sie: generalnie nie mylisz się, ale piszesz tak, ze nie wiem, czy to nie sarkazm.
      Dzisiaj przemysł pornograficzny też jest mocno wzbogacony nimi

    •  

      @Zielony_Pio a jeszcze bardziej liberalne było podczas wojny...

    •  

      @dziaru: do 1941 to Żydzi mieli lepiej, poczytaj ostatnią książkę Sumlińskiego

    •  

      @Zielony_Pio kto to jest Sumlinski? Historyk jakiś?

    •  

      poczytaj ostatnią książkę Sumlińskiego

      @Zielony_Pio: skandynawskich autorów wolę czytać w oryginale

    •  

      @dziaru: dziennikarz Śledczy, napisał książkę wraz z historykiem dr. Ewą Kurek

    •  

      @Zielony_Pio z tego kanonu to już wolę Nesbo ( ͡º ͜ʖ͡º)

    •  

      @dziaru: jeśli nawiązujesz do jego kserokopiarstwa części artystycznych to nie mam nic na jego obronę, bronię jedynie jego części merytorycznej.

    •  

      @Zielony_Pio: pisze prosto, bo nie lubię się rozpisywać

    •  

      @Zielony_Pio: ale przepisuje od skandynawów ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      Nie wpuszczeli żydów na plaże bo jak wiadomo żydzi są strasznymi zboczuchami. Cały przemysł pornograficzny jest w rekach żydów. W latach 20-tych z Berlina zrobili jeden wielki burdel.

      @spalam__sie:

      źródło: external-content.duckduckgo.com.jpg

    •  

      @Wezymord: gdybyś poznał przedwojenną działalność Żydów, zrozumiałeś że niektórych mogło to wkurzać, a LGBT to właśnie ich najnowszy produkt

    •  

      @Zielony_Pio: rozumiem, ale jak dla mnie to podważa wiarygodność całości.

    •  

      @Lipathor: wybronił się ze wszystkich zarzutów więc sądy potwierdzają jego wiarygodność.

    •  

      @Wezymord Za bronienie pedofilów i handlarzy ludźmi powinien być ban

    •  

      @spalam__sie: A jak Żyd wynajdzie lek na raka, to jak rozumiem nie będziesz się leczyć.

    •  

      @szary_obcy: ja o wozie a ty o kozie, daremny futer jak mowią ślązacy

    •  

      @spalam__sie: Podążam za twoją logiką, napisałaś że LGBT jest złe bo wymyślili je Żydzi (cooolwiek to znaczy).

    •  

      @dziaru: Jeden z wielu przykładów plagiatu. Tak, książki historyczne pisał kopiując zwykle kryminały - bardzo wiarygodne sprawozdania...

      źródło: wykop.pl

    •  

      @biliard: wybronił przed kilkudziesięcioma zarzutami, które mu zarzucono (że niby świadczył nieprawdę) o plagiaty o ile wiem nikt mu procesów nie wytoczył.

    •  

      @biliard: nikt nie broni jego artystycznej części, a dyskutuje się o części merytorycznej.
      Choćby kopiował opisy pokojów z komnaty tajemnic J.K Rowling, to nie umniejsza jego części merytorycznej !

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @robert5502 fantastyczna grafika którą jakaś mirabelka niedawno wstawiła

      źródło: 1580809734467.jpg

    •  

      @Dave987654321: Zgadzam się, jeżeli wiesz o takich przypadkach- reaguj zgłaszając je moderacji.

      źródło: nieodpowiednie_treści.png

    •  

      @Zielony_Pio: Oszustwa nie tylko umnijeszają wartość publikacji, ale wręcz kompromitują autora - jeśli rości on sobie prawo do pracy historycznej. Doprawdy, jeśli bez pardonu kłamie tu i tam, to czemu nie miałby kłamać w tych miejscach, gdzie nie sposób mu to udowodnić, jak w przypadku licznych plagiatów (i to nie prac naukowych!).
      Nauka nie polega na wymyślaniu historyjek, dramatyzowaniu, konfabulacji i dopasowywaniu do poznanych danych tak, by zmyślone historie wyglądały na prawdziwe. Historia nie znosi też żadnych form koloryzowania, przesady, ale ma możliwe najwierniej odzwierciedlić zmierzchłe wydarzenia.
      Także... nie bardzo ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @biliard: nie zgadzam się, a za część historyczną odpowiada Dr. Kurek, która pod kłamstwami by się nie podpisała.

    •  

      @Zielony_Pio on się z niczego nie wybronił. Po prostu przyznał, że wszystko co napisał w niebezpiecznych związkach to czysta fikcja literacka.

    •  

      a LGBT to właśnie ich najnowszy produkt

      @spalam__sie: Lituj się człowieku.. Lituj nad swoim umysłem

      źródło: wykop.pl

    •  

      @Zielony_Pio: Ależ nie musisz się zgadzać ze standardami tej pięknej nauki. Nie dziw się jednak, że niektórzy bezwzględnie usiłują dojść prawdy, nie godząc się na takie ustępstwa.

      +: fenriz_
    •  

      on się z niczego nie wybronił. Po prostu przyznał, że wszystko co napisał w niebezpiecznych związkach to czysta fikcja literacka.

      @dziaru: Nawet się dalem nabrać i kupiłem ten paszkwil (╯︵╰,)

      +: biliard
    •  

      @Zielony_Pio tak. Jego książka to taki Harry Potter a sprzedawał ją jako książkę odkrywającą jakieś prawdziwe polityczne intrygi.

    •  

      wzorowali się na żydach, którzy preferowali interesy wśród żydów i do swych interesów nie dopuszczali niezydów

      @adrianpiotr: czyli żydzi nie sprzedawali polakom towarow w swoich sklepach?

      współcześni ministrowie Izraela którzy otwarcie głoszą chęć eksterminacji innych narodów Zrodło?

    •  

      czyli żydzi nie sprzedawali polakom towarow w swoich sklepach?

      @robert5502: to są właśnie te mity tłumaczące antysemityzm. A jak zapytasz o jakiekolwiek dowody to cisza. Najśmieszniejszy jest zarzut, że się nie asymilowali. Niby nie, a jednak musiano wprowadzić prawne ograniczenia ich udziału w edukacji, kulturze, życiu publicznym. No to asymilowali się czy nie?

    •  

      @robert5502 bardzo podobnie wygląda też nienawiść tych szkalowanych. Żydzi to najbardziej rasistowski naród świata.

    •  

      @FotDK: Przedawkowałeś prawacki wysryw

      +: fenriz_
    •  

      wzorowali się na żydach, którzy preferowali interesy wśród żydów i do swych interesów nie dopuszczali niezydów

      @adrianpiotr: czyli żydzi nie sprzedawali polakom towarow w swoich sklepach?

      @robert5502: przeczytaj jescze raz i postaraj się zrozumiec co napisałem. To że kupuje Coca-Cole nie znaczy, że Coca-cola dopuszcza mnie do swojego interesu, wierzę, ze jesteś na tyle inteligentny że jesteś to wstanie zrozumieć.

      współcześni ministrowie Izraela którzy otwarcie głoszą chęć eksterminacji innych narodów Zrodło?

      @robert5502: https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-israel-election-netanyahu-vs-lieberman-1.6654433

      No chyba, że uznasz że żydowski dziennik jest antysemicki to napewno znajdziesz potwierdzenie w innych źródłach mniej rasistowskich niż żydowskie dzienniki

      @dziaru:

    •  

      w ówczesnym świecie i standardach przyjętych także w USA było to zupełnie coś normalnego

      @adrianpiotr: Jeżeli wszyscy biją Żydów to Polacy też mogą?

      numerum clausus - dzisiaj nazywamy to dyskryminacja pozytywna, mającą ograniczyć nadreprezetacje jednej grupy, w ówczesnym

      @adrianpiotr: Pokaż mi uniwersytet gdzie biali mogą być przyjęci tylko w danej liczbie, i nie zapomnij mi pokazać dowodu na to że ci biali muszą zajmować odpowiednie miejsca w sali...

      Stowarzyszenie prawników i Bankl Polski to organizacje prywatne w swych działaniach wzorowali się na żydach

      @adrianpiotr: Więc prywatne organizacje mogą nie obsługiwać polaków? Zresztą stowarzyszenie prawników to organizacja zaufania publicznego.

      Bankl Polski

      @adrianpiotr: Bank Polski to prywatna firma?

      działaniach wzorowali się na żydach, którzy preferowali interesy wśród żydów i do swych interesów nie dopuszczali niezydów

      @adrianpiotr: Ma pan dowód?

      w swych postulatach nie posuwali się tak daleko jak współcześni ministrowie Izraela którzy otwarcie głoszą chęć eksterminacji innych narodów:
      "Izrael powinien zatopić Egipt, palestyńskich więźniów należałoby utopić, a arabskich parlamentarzystów, zasiadających w Knesecie, rozstrzelać, a na Strefę Gazy spuścić bombę atomową. To pomysły, jakie w ostatnich latach zgłaszał Awigdor Lieberman."


      @adrianpiotr: Parlamentarzysta, Grzegorz Braun też chciałby eksterminacji pewnych grup osób.

      To jest kolejny przesąd polskiej inteligencji, pacyfizm. Wiara w to, że tu można cokolwiek załatwić, jak nie zostaną wyprawieni na tamten świat w sposób nagły, drastyczny i nieprzyjemny. No powiedzmy, wziąłbym tak z tuzin redaktorów "Gazety Wyborczej", ze dwa tuziny pracowników drugiej gwiazdy śmierci, centralnej dzisiaj, TVN-u, nie wspominam oczywiście o etatowych zdrajcach i sprzedawczykach, którzy zawsze nimi byli (...)., no jeżeli się tego nie rozstrzela, co dziesiątego, to znaczy, że hulaj dusza piekła nie ma

    •  

      @szzzzzz: Na którym etapie jest Izrael? 6?

    •  

      @robert5502 aleś mi powiedział. Jeszcze tytuły podaj, ciekaw jestem co tam czytam.

    •  

      Pokaż mi uniwersytet gdzie biali mogą być przyjęci tylko w danej liczbie, i nie zapomnij mi pokazać dowodu na to że ci biali muszą zajmować odpowiednie miejsca w sali...

      @CynicznyMarksista: mylisz pojęcia numerum clausus to nie nie getto ławkowe, doucz się

      Zresztą stowarzyszenie prawników to organizacja zaufania publicznego

      @CynicznyMarksista: Prawnik to zawód zaufania publicznego przynajmniej w teori ale stowarzyszenie nie, jeśli jest inaczej to poproszę podstawę prawną

      Bank Polski to prywatna firma?

      @CynicznyMarksista: "Bank Polski Spółka Akcyjna – bank prywatny z prawem emisji z siedzibą w Warszawie, założony 15 kwietnia 1924"
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Bank_Polski_Sp%C3%B3%C5%82ka_Akcyjna

      Ma pan dowód?

      @CynicznyMarksista: https://www.haaretz.com/israel-news/.premium-israel-election-netanyahu-vs-lieberman-1.6654433

      jeszcze cię dokształcić?

    •  

      To że kupuje Coca-Cole nie znaczy, że Coca-cola dopuszcza mnie do swojego interesu, wierzę

      @adrianpiotr: tzn Coca cola miała by ci podać recepture na swoj produkt, zebyś sobie troche zarobił? Wtedy dopiero uznasz, ze jesteś dopuszczony do interesu, tak? O to ci chodzi?

      Czy wiesz ile razy Izrael był atakowany przez państwa ościenne? Wiesz, ze odmawiają żydom biologicznego istnienia? Wiesz ze palestyńscy bojówkarze wpadają do domow palestyńczykow i wyżynają cale rodziny, lącznie z podrzynaniem gardeł kilkumiesięcznym dzieciom? Wiesz, ze odmawiają jakichkolwiek rozmow pokojowych..?

    •  

      @robert5502 No tak, nie ma to ja porównać swoją sytuację do narodu, który obecnie morduje setki Palestyńczyków, niszczy ich domy, bombarduje ale to nie oni są pokrzywdzeni tylko naród żydowski

    •  

      tzn Coca cola miała by ci podać recepture na swoj produkt, zebyś sobie troche zarobił? Wtedy dopiero uznasz, ze jesteś dopuszczony do interesu, tak? O to ci chodzi?

      @robert5502: skoro udajesz głupiego albo i nie to jak to widziały osoby współczesne:

      "Polskim sklepom kooperatywnym Żydzi nie chcą wynajmować mieszkań w swoich domach; młynarze-Żydzi roszczą pretensje wyłącznego prawa dzierżawienia wszystkich młynów w kraju (...) " (B. Prus, "Kroniki", t. XX)

      "We Włocławku -pisze 'Dziennik Kujawski' - Żydzi na ulicy Nowej, będącej główną arterią miasta, zakupili w ostatnich czasach kilkadziesiąt domów, ażeby wyprzeć stamtąd handel polski. Koroną zaś naszego położenia są następujące cyfry. "

      Czy wiesz ile razy Izrael był atakowany przez państwa ościenne?

      Ile hm
      1956 rok Izrael atakuje Egipt
      1968rok Izrael atakuje Egipt
      1981 rok Izrael atakuje Irak
      1982 rok Izrael atakuje Liban

      Wiesz, ze odmawiają żydom biologicznego istnienia?

      acha to usprawiedliwia nawoływanie do eksterminacji innych?

      Wiesz, ze odmawiają jakichkolwiek rozmow pokojowych..?

      Mówisz o tych bandyckich propozycjach które wygłoszono w tym roku?

    •  

      To jest link do platnego serwisu.

      @robert5502: to poszukaj innego źródła albo wykup dostęp - wspomóż swoją ojczyzną gazetę

    •  

      @adrianpiotr: co do szukania przyczyn antysemityzmu w Polsce - nie mam danych mogących mówić za całe społeczeństwo, ale mogę powiedzieć dlaczego moja babcia nienawidziła Żydów.
      Jako dziecko w szkole uczyła się, że żydzi to wrogowie Polski i należy ich zwalczać. Mówiła to małym dzieciom nauczycielka na lekcjach polskiego. Natomiast miejscowy ksiądz na kółkach religijnych straszył ją, że żydzi przerobią ją na mace. Dlatego też, gdy jednego z ocalanych żydów tuż po wojnie zabili pijani wyklęci to wcale go nie żałowała.

    •  

      Wiesz, ze odmawiają żydom biologicznego istnienia?

      acha to usprawiedliwia nawoływanie do eksterminacji innych?

      @adrianpiotr: To usprawiedliwia do obrony - o eksterminacji nie ma mowy. Po prostu Zydzi nie dają się zagonić do tradycyjnej stodoły. Widzę ze masz z tym pewien problem

    •  

      Jako dziecko w szkole uczyła się, że żydzi to wrogowie Polski i należy ich zwalczać. Mówiła to małym dzieciom nauczycielka na lekcjach polskiego. Natomiast miejscowy ksiądz na kółkach religijnych straszył ją, że żydzi przerobią ją na mace.

      @dziaru: Jeszcze na mszach mieli ładowane do glowy, ze zydzi zabili pana Jezusa. Tlumacznie, ze wszystko co spotyka zydow - w domysle chodzilo o holokaust - jest winą za zabicie Jezusa, bylo dosyc powszechne

    •  

      Jako dziecko w szkole uczyła się, że żydzi to wrogowie Polski i należy ich zwalczać. Mówiła to małym dzieciom nauczycielka na lekcjach polskiego. Natomiast miejscowy ksiądz na kółkach religijnych straszył ją, że żydzi przerobią ją na mace. Dlatego też, gdy jednego z ocalanych żydów tuż po wojnie zabili pijani wyklęci to wcale go nie żałowała.

      @dziaru:

      Jeszcze na mszach mieli ładowane do glowy, ze zydzi zabili pana Jezusa.

      @robert5502:

      Dzisiaj na szczęście nic takiego się nie dzieję. Wiązałoby się to z międzynarodową aferą.

      A ludzie zostaja mimo to antysemitami bo widza jak niegodziwie postępują żydowskie organizacje w USA czy państwo Izrael albo wpływowi Żydzi

    •  

      Dzisiaj na szczęście nic takiego się nie dzieję. Wiązałoby się to z międzynarodową aferą.

      @adrianpiotr: Zdaje się tekst, o odpowiedzialności za śmierc Jezusa, z liturgii znikną dopiero w latach 50-tych, czy nawet poźniej. Z resztą do uprawiania, chyba najstarszego irracjonalizmu, wydanie kilka tys lat temu na smierć swojego ziomka, wcale nie jest konieczne. Jakiś równie glupi powód zawsze sie znajdzie. Jak to mówią- dla chcącego nic trudnego:

      Jeśli jesteś socjalistą, Żydzi stają się kapitalistycznymi wyzyskiwaczami. Jeśli jesteś kapitalistą, Żydzi stają się spiskiem komunistycznym. Jeśli jesteś konserwatywny, Żydzi stają się rozkładem moralnym. Jeśli jesteś postępowy, Żydzi stają się religijnym dogmatyzmem. Jeśli jesteś nacjonalistą, Żydzi stają się globalistami. Jeśli jesteś globalistą, Żydzi stają się nacjonalistami. Jeśli jesteś purystą, Żydzi stają się wszystkim, co nieczyste.
      W antysemickim świecie Żyd przybiera postać wszystkiego, czego boisz się i czym pogardzasz. Jakikolwiek wyznajesz zestaw wartości, Żydzi stają się ucieleśnieniem wartości przeciwnych

    •  

      @dziaru: A u mnie było na odwrót - Babcia mi opowiadała, że Żydzi pomagali moim prapradziadkom, gdy Ci nie mieli pieniędzy na jedzenie. W przeciwieństwie do do Polaków byli uczciwi, nie próbowali nikogo oszukiwać, ani nigdy nie brali za to procentów. Szkoda, że panuje teraz pomiędzy nami Polakami i Żydami taka nienawiść. Wiadomo, że to wina obu stron, ale mówiąc, że w Polsce nie ma antysemityzmu, to jak powiedzieć, że nie ma smogu - można, ale po co się oszukiwać?

      +: dziaru
    •  

      Jeśli jesteś socjalistą, Żydzi stają się kapitalistycznymi wyzyskiwaczami. Jeśli jesteś kapitalistą, Żydzi stają się spiskiem komunistycznym.

      @robert5502: a może porostu teraz ludzie widzą jak niegodziwe są żydowskie elity wspierane przez resztę żydów oczywiście nie wszystkich i na podstawie tego wyrabiają sobie opinię.

      Nie ma co tu dorabiać teorii i szukać usprawiedliwienia dla własnych niegodziwości. Przez ostatnie lata w Polsce o zydach mówiono jedynie dobrze albo wcale a ludzie którzy pamiętają żydów w Polsce wymarli mimo to ilośc ludzi nieprzepadających za zydami w ostatnim czasie rośnie. Może więc przyczyna tkwi w niegodziwościach Żydowskich elit i i osób ich wpierających

      @n1c3:

    •  

      @adrianpiotr zgoda, nie każdy antysemityzm oznacza chęć fizycznej eliminacji. Zresztą kogoś kto nie lubi tego co robi państwo Izrael nie nazwałbym antysemitą, ale
      To pokazuje pewne podobieństwo z naszymi strefami anty LGBT. Elity 2RP tworząc antysemickie przepisy nie chciały mordować Żydów. Chodziło głównie o zabezpieczenie rdzennie polskich interesów, hamowanie rosnącego znaczenia Żydów w społeczenstwie. Tyle tylko, że do prostego ludu już ten subtelny przekaz nie trafił. Oni to zrozumieli po swojemu, prosto: bić Żyda! Tak samo może być dziś. Pisowski polityk będzie się bronił, że to strefa wolna od ideologii a nie od ludzi, ale kibol z podkarpacia będzie miał gdzieś te niuanse. Weźmie pałę i pójdzie lać pedała z myślą, że broni polskich rodzin.

    •  

      mylisz pojęcia numerum clausus to nie nie getto ławkowe, doucz się

      @adrianpiotr: Są to powiązane pojęcia.

      Pokaż mi uniwersytet gdzie biali mogą być przyjęci tylko w danej liczbie, i nie zapomnij mi pokazać dowodu na to że ci biali muszą zajmować odpowiednie miejsca w sali...

      @adrianpiotr: Nie dostałem dowodu.

      Prawnik to zawód zaufania publicznego przynajmniej w teori ale stowarzyszenie nie, jeśli jest inaczej to poproszę podstawę prawną

      @adrianpiotr: Na co? Organizacje prawników już nie są organizacjami zaufania publicznego?

      xd

      Bank Polski Spółka Akcyjna – bank prywatny z prawem emisji z siedzibą w Warszawie, założony 15 kwietnia 1924"
      https://pl.wikipedia.org/wiki/Bank_Polski_Sp%C3%B3%C5%82ka_Akcyjna


      @adrianpiotr: Który

      realizował jego politykę pieniężną
      Prezes i wiceprezes Banku mianowany przez Prezydenta RP na wniosek Rady Ministrów na okres 5 lat z możliwością przedłużenia nominacji
      Bank miał monopol państwowy na emisję banknotów do 31 grudnia 1944


      xd

      działaniach wzorowali się na żydach, którzy preferowali interesy wśród żydów i do swych interesów nie dopuszczali niezydów

      @adrianpiotr: Ma pan dowód?

      jeszcze cię dokształcić?

      @adrianpiotr: xd

      Nie przedstawiłeś żadnego dowodu a który cię prosiłem, i jeszcze bredzisz coś o dokształcaniu. Ponadto nie odpowiadasz na pytania. Taka dyskusja nie ma sensu. Doucz się sztuki poprawnej dyskusji.

    •  

      zgoda, nie każdy antysemityzm oznacza chęć fizycznej eliminacji

      @dziaru: antysemityzm jest unikatowy ze względu na swoje rozmaite właściwości https://www.wykop.pl/wpis/46856299/antysemityzm-jeden-z-najstarszych-irracjonalizmow-/

    •  

      Są to powiązane pojęcia.

      @CynicznyMarksista: no i co z tego. Pomidor i ogórek to też pojęcia powiązane

      Pokaż mi uniwersytet gdzie biali mogą być przyjęci tylko w danej liczbie

      @CynicznyMarksista: a co to ma do rzeczy. Numerus clausus było powszechne np w USA:
      "W Stanach Zjednoczonych ograniczenia stosowano nieoficjalnie od lat 20. do końca lat 50. XX wieku, szczególnie na uczelniach w północno-wschodniej części kraju (m.in. Harvard i Columbia), gdzie limit przyjmowanych Żydów wahał się w granicach 12-17%. "

      Na co? Organizacje prawników już nie są organizacjami zaufania publicznego?

      @CynicznyMarksista: Nie

      Który

      @CynicznyMarksista: Dałem linka, jesli to przewyzsz Twoje umiejętności to szkoda dyskusji

      Nie przedstawiłeś żadnego dowodu a który cię prosiłem, i jeszcze bredzisz coś o dokształcaniu.

      @CynicznyMarksista: https://www.wykop.pl/wpis/47158429/#comment-166333761

      poprostu szkoda mi czasu na dyskusję z osobą, której poziom wiedzy jest zerowy

    •  

      @adrianpiotr: W pewnym sensie może i tak, ale jak byś się jakiejś losowej osoby zapytał, to by powiedzieli, że nie są albo, że ich nie lubią, bo po prostu tak. Słowo "Żyd" ma już u nas często znaczeniem pejoratywne - tak samo, jak czasownik "żydzić", który zawsze ma negatywne naladowanie - a te wyrazy bynajmniej nie są nowe. I z tym jest akurat problem - większość Polaków nigdy nie poznało, ani nie pozna żadnego Żyda, dlatego też, jaki jest sens wyrabiania sobie opinii, w oparciu o żarty wujka Staszka nt. Żydów? Nie mówię, żeby udawać, że pada deszcz, gdy inni na nas plują, ale my też nie jesteśmy bez winy.

    •  

      antysemityzm jest unikatowy ze względu na swoje rozmaite właściwości

      @robert5502: mówimy o tym co się dzieje w Polsce teraz, to nie jest żaden irracjonalizm, że nie lubisz grupy która chce cię okrasc i szkaluje na całym świecie. Nie ma co dorabiać teorii.

    •  

      no i co z tego. Pomidor i ogórek to też pojęcia powiązane

      @adrianpiotr: No i getto ławkowe w Polsce też istniało

      xd

      "W Stanach Zjednoczonych ograniczenia stosowano nieoficjalnie od lat 20. do końca lat 50. XX wieku, szczególnie na uczelniach w północno-wschodniej części kraju (m.in. Harvard i Columbia), gdzie limit przyjmowanych Żydów wahał się w granicach 12-17%.

      @adrianpiotr: xd

      Po pierwsze piszesz

      dzisiaj nazywamy to dyskryminacja pozytywna, mającą ograniczyć nadreprezetacje jednej grupy

      @CynicznyMarksista: No to chciałem byś mi pokazał taki uniwersytet który ogranicza liczbę białych na jakimś procencie.

      Żydów wahał się w granicach 12-17%.

      @adrianpiotr: Wiesz co to samozaoranie?A Żydów w USA ile wtedy było? Jeden procent? xd

      A w Polsce ta liczba była właściwie skorelowana z procentem ludności.
      Ponadto w Polsce funkcjonował także Numerus nullus więc xd

      Nie

      @adrianpiotr: No jasne zawód zaufania publicznego tworzy sobie jakieś organizacje i te ograniczające już nie mają z prawnikami nic wspólnego.

      Dałem linka, jesli to przewyzsz Twoje umiejętności to szkoda dyskusji

      @adrianpiotr: No i napisałem co ten bank robił. Jeżeli uważasz ze bank Polski nie był w żaden sposób powiązany z Polską pomimo że

      realizował jego politykę pieniężną
      Prezes i wiceprezes Banku mianowany przez Prezydenta RP na wniosek Rady Ministrów na okres 5 lat z możliwością przedłużenia nominacji
      Bank miał monopol państwowy na emisję banknotów do 31 grudnia 1944


      to ci współczuję.

      https://www.wykop.pl/wpis/47158429/#comment-166333761

      @adrianpiotr: No to teraz mogę się odnieść ale za bardzo nie ma do czego.

      Przez ostatnie lata w Polsce o zydach mówiono jedynie dobrze albo wcale a

      @adrianpiotr: W szczególności posłowie konfederacji.

      Może więc przyczyna tkwi w niegodziwościach Żydowskich elit i i osób ich wpierających

      @adrianpiotr: A może winą za Brexit należy obarczyć polish vermin, a nie ksenofobię Brytyjczyków. Ciekawy punkt widzenia nie myślałem tak nigdy.

      bo widza jak niegodziwie postępują żydowskie organizacje w USA czy państwo Izrael albo wpływowi Żydzi

      @adrianpiotr: Kolejny interesujący punkt, może zachód nie lubi Polaków bo widzi jak wy się zachowujecie, pijaństwo, złodziejstwo czy państwo Polskie.

      1956 rok Izrael atakuje Egipt
      1968rok Izrael atakuje Egipt
      1981 rok Izrael atakuje Irak
      1982 rok Izrael atakuje Liban


      @adrianpiotr: Te kraje negowały istnienie Izraela, ponadto w 1968 roku Egipt szykował się ataku Izrael, ponadto nieuku blokada wodna jest uznawana za słuszny casus belli, w 1981 Irak groził Izraelowi zniszczeniem a w 1982 Izraelskie wioski były ostrzeliwane ze strony Libanu.

      "Polskim sklepom kooperatywnym Żydzi nie chcą wynajmować mieszkań w swoich domach; młynarze-Żydzi roszczą pretensje wyłącznego prawa dzierżawienia wszystkich młynów w kraju (...) " (B. Prus, "Kroniki", t. XX)

      "We Włocławku -pisze 'Dziennik Kujawski' - Żydzi na ulicy Nowej, będącej główną arterią miasta, zakupili w ostatnich czasach kilkadziesiąt domów, ażeby wyprzeć stamtąd handel polski. Koroną zaś naszego położenia są następujące cyfry. "

      I to dowodzi czego? To są opinie. Jacyś Żydzi nie robili czegoś jakimś Polakom. Ty mówisz o zjawisku masowym a nie anegdotach.

      Dyskutowanie z tobą jest jak dyskutowanie z psem.

      Nadal nie odpowiedziałeś na moje pytania.

      Jeżeli wszyscy biją Żydów to Polacy też mogą?

      Pokaż mi uniwersytet gdzie biali mogą być przyjęci tylko w danej liczbie, i nie zapomnij mi pokazać dowodu na to że ci biali muszą zajmować odpowiednie miejsca w sali...

      że nie lubisz grupy która chce cię okrasc i szkaluje na całym świecie

      @adrianpiotr: Czapeczka foliowa nie uwiera?

    •  

      @adrianpiotr jebie mnie Izrael szczerze mówiąc

    •  

      @robert5502: Ten znak nie oznacza od razu zakazywanie bycia Żydem. On jest przeciwko ideologii Żydowskiej. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @robert5502: gdzie są strefy wolne od lgbt? Ale takie działające nie, że jakiś 14 latek naklejkę nakleił tylko takie prawdziwe z odpowiedzialnością!

    •  

      @spalam__sie:

      a LGBT to właśnie ich najnowszy produkt

      LGBT to pikuś w porównania z ich dziełami sprzed ponad 100 lat xD

      pokaż spoiler XD

      źródło: DPEnmloW4AARubJ.jpg

    •  

      @CynicznyMarksista:

      No to chciałem byś mi pokazał taki uniwersytet który ogranicza liczbę białych na jakimś procencie

      Spójrz na wyniki SAT wymagane do przyjęcia na studia dla różnych grup etnicznych. Pośrednio to twoje ograniczanie białych ( i Azjatów) - skoro czarny z danym wynikiem się dostanie, a biały jeszcze nie.

      To o żydach w 20 leciu - poczytaj jakieś publikacje obu stron. Nie tylko "biednych żydków, to normalne że okupują i prowadzą eksterminację państwa Palestyna, nauczyli się od Nazistów i wiedzą jak zrobić to teraz dobrze".

      Jak się mówi o żydach.
      Nosz kurwa jak plują to nie każdy będzie mówić, że pada! Zaskakujące że ktoś atakowany się broni i demonizuje agresora, no kurwa nie do pomyślenia.

      Kolejny interesujący punkt, może zachód nie lubi Polaków bo widzi jak wy się zachowujecie, pijaństwo, złodziejstwo czy państwo Polskie.

      Jeden rasizm i dyskryminacja zła, a druga inna - bo atakująca kogoś kto nie ma sił politycznych?

      Te kraje negowały istnienie Izraela,

      Bo Anglia odebrała ich "braciom w wierze" ich tereny i dała "obcym". No kurwa zaskakujące.

      Daje ci koleś ponadto dwa źródła, że tym aniołom ( chyba tak myślisz o swoich braciach w wierze) bliżej było do ludzi. Ile więcej potrzebujesz by zacząć myśleć?
      O bankach nie piszę, bo tematu nie znam.