•  

    FORD Mustang Fastback 18- Mustang 5.0 V8 GT automat, 2020 rok najem długoterminowy w mLeasing
    Cena auta brutto: 255.810 PLN
    60 miesięcy
    limit kilometrów 125.000km łącznie (25k rocznie)
    opłata za nadprzebieg: 0,35 PLN
    serwis w racie w zakresie comfort (zgodny z książką serwisową)
    bez opon
    bez ubezpieczenia
    rata netto: 2 756.84
    rata brutto: 3 390.91

    Wartość auta jaka została wyceniona na koniec umowy przez mLeasing, czyli RV, ewentualna kwota po której klient ma prawo nabyć auto to 86 101,90 PLN netto.

    #motoleasing <-- mój tag, zapraszam do śledzenia.

    #przedsiebiorczosc #finanse #leasing #kredyt #motoryzacja

    •  

      @OptiFinance: a coś bardziej dla ludzi? ;-)

    •  

      @OptiFinance: Wychodzi niecałe 600 zł miesięcznie.

    •  

      @husky83: Jak wpadnie mi oferta bardziej dla ludzi to wstawię ( ͡° ͜ʖ ͡°) Wklejam bo jest spore zainteresowanie tymi autami.
      P.S. Te auta w ciągu miesiąca podrożały od 7 do 18k w zależności od wersji.
      P.S.2 podwyżkę zrobili bez żadnej negocjacji że dotyczyła ona wszystkich zamówień, nawet tych z czerwca gdzie odbiór był na styczeń-luty i klient dowiadywał się miesiąc przed że musi dać za auto np. 10k więcej. W sumie nie musiał, mógł się wycofać bo i tak te auta idą na pniu ( ͡º ͜ʖ͡º)

      źródło: paczaizm.pl

    •  

      @Maciejos00: 600zł miesięcznie? tzn.?

    •  

      @OptiFinance: takie RV (~35%) w najmie "zewnętrznym" jest normą?

      A, i zapomniałem o "naszym" wpisie o APL, podeślę Ci dzisiaj konfigurację + warunki finansowania na maila ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @peterr767: Tak, po ten APL to sie wybrać nie mogę... O ile mercedes i BMW mi wpadło o tyle do Audi nie miałem kiedy jechać...

      35% bo przebieg spory jak na najem i długi okres. Ale praktyka pokazuje że oni zaniżają ten RV. Mój klient dokładnie 24 miesiące temu wziął qashqaia w najem na 24 miesiące. Miał limit 40k km, zrobił 50k. Przeliczyli mu aneks - wydłużenie na kolejne 2 lata i wyszło że będzie miał taką samą ratę a limit 50k (czyli tak jakby za nadprzebieg nie zapłaci). I wynikało to z tego, że auto obecnie miało niższe RV niż wartość rynkowa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @OptiFinance: nie ma potrzeby jazdy, wszystko mam. W końcu korzystam z APL ( ͡° ͜ʖ ͡°) O ile pamiętam to chciałeś porównać moje finansowanie z APL z najmem od banku.

    •  

      @peterr767: Tak, dokładnie. biuro@optif.pl możesz słać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @OptiFinance: a jaka opłata początkowa?

      +: kreA
    •  

      @coredump: O fucken (╯°□°)╯︵ ┻━┻ Zapomniałem dopisać, a patrzyłem na ofertę pare razy...
      netto 20 797,56 PLN czyli 10%

    •  

      @OptiFinance: jakie najdroższe auto liczyles i ile to było?

    •  

      Komentarz usunięty przez autora

    •  

      @OptiFinance: To w sumie bardzo drogi ten leasing albo serwis+leasing, bo na przestrzeni 5 lat koszt wychodzi 79075zł brutto?

      Cena brutto: 255810zł
      Wartość końcowa: 105905zł
      Wpłata własna: 25580zł
      Kwota do rozłożenia na raty: 124325zł (255810-105905-25580)

      124325 / 60 rat = 2072zł brutto
      a Ty podajesz ratę: 3390zł brutto (w tym serwis i koszt leasingu)

      "narzut" miesięcznie to 1318zł brutto. Oczywiscie zalezy ile w tej kwocie jest serwisu i jaki jest jego zakres.
      Wszystkie kwoty brutto.

    •  

      w uj drogo, to samo wyjdzie na fv i kredyt

    •  

      @coredump: najtańszy kredyt jakikolwiek widziałem to 6% ale takiego nie dostaniesz, 6% z 250k to 15k odsetek rocznie na start czyli 1250pln odsetek miesięcznie ( ͡° ͜ʖ ͡°) a pamiętaj że nie możesz porównać do normalnego kredytu bo zostaje ci jeszcze 105k na koniec

    •  

      @Lethal_Jelly: Ja mam auto w leasingu, również niestandardowe bo M5 F10, do tego brane w leasingu było 4 letnie ale za kwotę około 200k pln no i wartość końcowa 1%, oprocentowanie mam WIBOR 6M (1,66%). Mogę dać zdjęcie umowy jak ktoś nie wierzy.
      Ale ja cisne mocno w takich wyliczeniach i nie patrze tylko na ratę, ale na koszt całościowy.

    •  

      @OptiFinance: poszedł mail ( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @coredump: to coś źle liczysz bo takie coś nie istnieje. Oprocentowanie = WIBOR + MARŻA. Ile masz marży to sobie musisz policzyć

    •  

      @luukasek: Lambo, 1.422.000 brutto, gdzieś wstawiałem w komentarzach wyliczenia. I była to sfinalizowana transakcja.

      @coredump: @dave8: Bo to najem, a nie leasing z wykupem. Klient zostawia auto leasingowi i nic go to nie interesuje czy za 5 lat ktoś będzie chciał kupić to auto czy nie, czy okaże się że silniki miały wade i są do wymiany po 61 miesiącu ekspolatacji. Tutaj masz różnice skąd jest to drogie finansowanie https://www.wykop.pl/wpis/46881353/post-17-najem-czy-leasing-z-duzym-wykupem-roznice-/

      Dla porównania leasing z 10% opłatą wstępną, 59 rat po 3.531,96 brutto i wykup 20%. 111,14%¯\_(ツ)_/¯

      Osobiście jestem za leasingiem, nie najmem. Klient chciał to policzyłem, w dodatku jest spore zainteresowanie na wykopie dokładnie tym autem i też w najmie, więc wkleiłem. Wyszłoby to fajnie na 24 miesiące i przebiegi np. 15k rocznie. Wtedy faktycznie rata mogłaby być atrakcyjniejsza.

    •  

      @Lethal_Jelly: Istnieje, tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić. Ja mam sam WIBOR 6M, bez marży. Koszt leasingu 3 letniego to około 8000zł, co daje 1,66% / rocznie

    •  

      @coredump: Koszt leasingu nic nie mówi jeśli nie znana jest dokładna cena. Da się dostać finansowanie po kosztach np. w VW Leasing, które jest dotowane (wałkowałem to już setki razy...) Tylko warunek to weź ich GAP, który kosztuje 11k vs. 4k GAP z rynku na lepszym zakresie. Albo ubezpieczenie na życie (co jest absurdem w leasingu). Albo ich ubezpieczenie obligatoryjne. Albo liczą leasing od ceny katalogowej, a nie zrabatowanej. Każdy kij ma 2 końce. Nie spotkałem się jeszcze z sytuacją, gdzie wszystkie 4 płaszczyzny były od jednego dostawcy. Płaszczyzny tj,
      1. auto
      2. finansowanie
      3. ubezpieczenie
      4. GAP

      Zazwyczaj przynajmniej 1 element wychodzi korzystniej wziąć od innego dostawcy. Motoryzacja i Finanse to biznes nastawiony na zyski. Renault miało akcję ubezpieczenie za 1% wartości auta (jak np. skoda ostatnio). Handlowcy mieli wtedy prawie 2x większy sztukowo wolumen niż w innych okresach, a na czas promocji była zwiększona marża na aucie, mniej więcej o koszt ubezpieczenia ¯\_(ツ)_/¯

    •  

      @OptiFinance: można zagazować taki samochód?

    •  

      @Snurq: Jeszczek jak ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°) Byłem chyba nim na 4 czy 5 jazdach próbnych, jako pasażer, nie jako kierowca, bo nie rajcują mnie takie auta, ale spalanie benzyny 18l w trasie. Gazu pewnie 22-25.

    •  

      @OptiFinance: Kupować mustanga w automacie to jak hand job w gumie

    •  

      @bialy_rycerz_pokoju tylko automat (✌ ゚ ∀ ゚)☞

    •  

      @OptiFinance: Co kto lubi ¯\(ツ)/¯ Ja sobie nie wyobrażam kupowania samochodu-zabawki w automacie

    •  

      @bialy_rycerz_pokoju tym bardziej. To jest 10 stopniowy automat, komputer ma kilka trybów jazdy które zmieniają tryb pracy skrzyni. Ponadto masz łopatki więc możesz sam ingerować w zmianę biegów. Automat jest szybszy i płynniejszy (o ile w przypadku tego automatu można o tym mówić). Sprzęgło w manuału jest sportowe i łatwo je spalić.

    •  

      @OptiFinance: 1s szybciej spod świateł dużo nie zmieni, a sprzęgło można zmienić. Poza tym te biegi w dct są zwykle bardzo krótkie aby ułatwić prace skrzyni i zysk w trasach jest minimalny. Jakbym brał rodzinne kombi to w automacie, ale automaty w sportowych autach to nie moja bajka, ścigać na torach i tak bym się nie ścigał.

    •  

      @bialy_rycerz_pokoju: 1s to bardzo dużo jeśli mówimy o przyśpieszeniu do 100 ( ͡° ͜ʖ ͡°) Realia są takie, że 9 na 10 nowych mustangów to automaty i nie bierze się to znikąd. Po 2 w mustangu masz hydrokinetyka, a nie dwusprzęgłówkę, więc to kompletnie inna skrzynia, poczytaj albo pooglądaj recenzje, a najlepiej to umówić się na jazdę próbną (✌ ゚ ∀ ゚)☞ Bieg wchodzą szybko i mocno, czuć szarpnięcia i nie jest to tak płynne jak w innych automatach jakie miałeś na myśli. Manualem nie zrobisz kickdownu, nie zredukujesz z 10 do 4 biegu. Więc nadal uważam że jak zabawa to tylko automat, gdzie możesz mieć i agresywną jazdę, ale i daily na łagodne trasy

      P.S. Co do samej jazdy na torze to akurat manual - taki tez jest dawany na testach na torach przez Forda. Sprawdza się lepiej niż automat ;)

    •  

      @bialy_rycerz_pokoju: nie masz pojecia człowieku o czym piszesz. Manual to jest skrzynia z poprzedniej epoki. Skrzynie DCT/DKG czy teraz już te hydrokinetyczne są piekielnie szybkie i maja sporo możliwości ustawień. Jak bieg w DCT jest za krótki? Kręci się do odcięcia i tyle. Jest nawet ustawienie, że nie zmienia biegu i możesz kręcić bączka cały czas z obrotami bliskim odcięcia. Na dzien dzisiejszy auto sportowe z manualem jest nie do zaakceptowania ze względu na powolne działanie. Wtedy z tego auta robi sie zwyczajny dupowóz. W każdej skrzyni mozna sprzęgło wymienić. A zabawa polegająca na strzelaniu ze sprzęgła to jest parodia z lat 80-tych, a nie zabawa sportowym autem.

    •  

      @coredump: XD Kupuj sobie co chcesz, ja długo jeszcze się do automatu nie przekonam. Na co dzień do jeżdżenia bym brał bez dwóch zdań, ale nie chciał bym w takim samochodzie. Tak, automaty są w chuj szybkie, ale co mi z tego jak chce czuć, że coś się dzieje a nie jechać jak na skuterze, automaty są po prostu nudne. „Patrz wciskam gaz i auto leci wzium” Tu chodzi o nauczenie się samochodu, frajdę z wbijania każdego biegu, wiedzieć, że to TY wbiłeś ten bieg tak szybko i łagodnie. Co to znaczy? Znaczy to, że nauczyłeś się tego samochodu, dajesz od siebie coś więcej niż kierowanie. Mi nie chodzi o czyste osiągi tylko o frajdę.

    •  

      @bialy_rycerz_pokoju: o kurde co ty piszesz człowieku za absurdy :)
      automatem jest 10x wiecej zabawy niz manualem i odczucia sa duzo fajniejsze, szczegolnie np. przy redukcji

    •  

      @coredump: luz, spójrz na jego profil. On ledwo skończył pisać maturę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

      pokaż spoiler tylko automat 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ