Wpis z mikrobloga

@Sl_w_k_1: z tego co słyszałem, docelowo jakiś procent lotów, będzie obsługiwał loty turystyczne (turystów z biur podróży tzw. czartery). Reszta mają to być loty regularne rejsowe. Każda linia przed otwarciem takich połączeń rejsowych, negocjuje z lotniskami tzw. sloty czyli czas, w którym samolot może lądować, będzie obsłużony i wylecieć. Dzięki przejęciu Condora, nie będzie musiał tego robić, co ułatwia rozwinięcie siatki połączeń.
@szurszur: LOT kupił Concorda dla bardzo dobrych slotów na lotnisku we Frankfurcie i innych popularnych lotniskach, do tego baza serwisowa. To się może opłacić nizależnie od czarterów, jeśli Concord nie ma żadnych trupów w szafie (typu długi). Jeśli uda się zbudować CPK to Polska może stać się potęgą w przewozach lotniczych w Europie. Tylko musi udać się zbudować ten CPK, a to proste nie będzie. Dobrze jak by temat był obięty