Wpis z mikrobloga

@stefan8800: Cóż, wybrali taki model biznesowy... Chcą w ten sposób wypromować granie w VR i sądząc po bardzo przychylnych tytułowi recenzjach chyba im się to uda, przynajmniej w pewnym stopniu. To samo można powiedzieć o tytułach ekskluzywnych na przykład na PS4, żeby w nie grać też trzeba wydać pieniądze na konsolę nawet jeśli ma się komputer za kilka tysięcy na którym teoretycznie gra chodziłaby nawet lepiej. W tym przypadku Valve przynajmniej
@stefan8800: Przecież HL po części to gra, zawsze chodziło o pewną rewolucję w branży i to się znów udało, choć bez takiego impetu jak zwykle, to jednak dostaliśmy najlepszą grę na VR. Co prawda pograłem ledwo 2 godziny, zanim żołądek wymiękł, ale jest świetnie.
@stefan8800: ta gra ma wypromować VR. Świetnie że jest tak firma jak valve ktore chce rozwijać technologie i robić coś nowego. Gdyby chodziło o kasę to mogli by wydawać HL co roku albo co 2 lata i kosić fanów na kasę.


@Painting-colors-in-the-dark: i się jej nie uda. A VR umrze jak inne sztuczne twory pokroju kinecta,

Przecież HL po części to gra, zawsze chodziło o pewną rewolucję w branży i
valve skupi sie na robieniu gier tylko pod VR bo to jedyny sposob zeby pchnac rozwoj gier do przodu.


@glaaki: no zrezygnują zysków gdy taki cs zarabia rocznie kilkukrotnie więcej niż cała seria halflife od 98 roku dla tych groszy z VR.
czyli uważasz, że valve inwestuje miliony w technologię, której rozwój i produkcja nie przynosi zysku?


@wova: no przecież tak robi, gdyby vr zarabiał to by w nie inwestowali duzi wydawcy. Jako że nie zarabia nikt w nie nie inwestuje a prognozy rozwoju rynku vr z 2016 roku nawet w 10% nie zrealizowane.
@Xysz: teraz to już żaden bo wszystko wyprzedane, ale rift s latał po 400 eur na black friday.

ja rok temu za ten z oficjalnej dystrybucji dałem 449