•  

    Użytkuje ktoś może Volvo V40 i chciałby podzielić się opinią na temat tego samochodu? Czy koszty utrzymania takiego samochodu są duże, czy jest to auto awaryjne.
    #volvo #samochody

    źródło: 1585032303190.webp

    •  

      @Rumcajs30 auta volvo same w sobie są mega komfortowe, silniki chodzą jak złoto, co prawda ja jezdziłam s80 w automacie, z palcem w dupie jechała 220/h ( ͡º ͜ʖ͡º) ale ale... naszpikowane elektroniką i to dużo za dużo, jak wymienisz lusterko to będzie walił błędami bo wymienia się komplety (lusterka boczne i lusterko wsteczne na jednej linii i muszą być z tym samym numerem seryjnym, lol). Drogie części, jakby co do v40 mam trochę (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■), listwy z karoserii w tych samochodach to kurwa cena szafranu, jak gdzieś nie przypilnujesz to Ci zajebią, całkiem jak dekielki z audi - towar deficytowy...

    •  

      @Rumcajs30: To prawda że dużo elektroniki i nie tak łatwo podmieniać elementy elektryczne wpiete w CAN. Spowodowane jest to zasadami bespieczenstwa. Auto dobre, wygodne i w zależności od wersji silnikowej, a jet tego trochę w zależnościami od rocznika, różny performance. Wersję silnikowe D4 od 2015 można porównać do focusa ST. Wersja silnikową D2 w mojej opinii to za słabizna lepiej szukać coś mocniejszego. V40 jest na płycie focusa i części markowane jako volvo są drogie ale można znałeśc odpowiedniki od focusa w dobrej cenie. Silniki oszczędne bez większych problemów z dużym zapasem mocy. Wersja Rdesign ma twardsze i obniżone zawieszenie, bardzo dobrze się prowadzi i wygląda. Dużo kombinacji wyposażenia wnętrza. Ogólnie auto drogie nie dla każdego. Spróbujesz raz volvo to nie spojzysz na nic innego. Mam cztery: 240, v50, V40 i v60.

    •  

      @Waderra: Tyle, że V40 to bardziej ma z Focusem wspólnego niż S80( ͡° ͜ʖ ͡°)

    •  

      @AllOver ale sposoby zabezpieczeń i cena części do wszystkich volvo to kupa, jedna wielka ( ͡° ʖ̯ ͡°)

    •  

      @Rumcajs30:

      Latem wypożyczyłem sobie V40 D3 w automacie na urlop. Przejechałem 3300km i... bardzo nie lubię tego auta. Przez całe 10 dni nie znalazłem wygodnej pozycji za kierownicą. Jakość materiałów przeciętna a spasowanie miejscami złe. Zawieszenie ani sportowe ani komfortowe. Układ kierowniczy pracuje bardzo lekko ale nie daje poczucia połączenia kierownicy z kołami. Automat w mieście próbuje być zbyt ekonomiczny i utrudnia dynamiczną jazdę z niskimi prędkościami.
      Motor super - 150 KM wystarcza do płynnej jazdy, a pomimo mojej ciężkiej nogi zadowala się ok 7l ON. Automat dobry w trasie, dosyć dobrze reaguje kiedy potrzeba szybko wyprzedzić.
      Rewelacyjne hamulce. Auto odporne na boczne podmuchy wiatru i dosyć dobrze wyciszone.
      Za te pieniądze wziąłbym raczej jakiegoś VAGa - np Octawię na wypasie z mocniejszym silnikiem.

    •  

      @Rumcajs30 porównując zawieszenie V40 vs S60 to w V jest dramat. Jadąc zakopianką z prędkościami jak w mojej Sce myślałem że wylecę w kosmos. Bagażnik to żart. Ogólnie vka to auto dla starszego małżeństwa bez dzieci. Ze swojej strony zdecydowanie polecam S60/V60.
      Fotele Volvo to klasa, jechałem do Francji i wszyscy zachwalali wygodę. Sam serwis Volvo nie należy do najtańszych, ale... Do s60 pasuje dużo części z Forda, które są tańsze:)