Wpis z mikrobloga

W tym kraju z gówna i dykty nie może być dobrze, i nie będzie dobrze.
Pracuję jako kurier, jeżdżę w rękawiczkach, masce i okularach. (Nie tyle co w trosce o swoje bezpieczeństwo, co o bezpieczeństwo innych). W 50% obsługuje firmy, pozostała połowa to klienci prywatni. Dziennie kontakt mam przynajmniej z 70 osobami. Pobrań kilkanaście, czyli też pojawia się kontakt bezpośredni.
I wiecie co? Kilka razy dziennie, jak nie więcej słyszę że maski to nic nie dają, że tylko się męczę a i jeszcze sobie krzywdę zrobię. Do tego dochodzą krzywe spojrzenia, i uszczypliwe komentarze o raczej negatywnym wydźwięku.
Cytując "Chyba sobie jaja gościu robisz, za dużo się telewizji naoglądałeś" - pan Marek, na oko 40 letni chłop, a raczej Janusz. Nawet niech takich przypadków będę miał 10 w ciągu dnia, to już jakieś 15% ze wszystkich. 15% to dużo. Liczba która już może coś zmienić, ale po co... Lepiej iść do januszexa i kaszleć na kolegów bo "kurła wirus srilus, żoden problym". I tak to się pięknie roznosi.
Jesteśmy niemyślącym narodem ignorantów, już nie mówię o rządzie bo to też ich wina, ale samo to podejście zasługuje na potępienie.
"Bo mje to zawsze bokiem omijo, mje to nic nie bydzie, a sąsiada niych weźmie i zarozi".
Żałosne.

#kurierzy #polska #janusze #gownowpis #koronawirus
  • 36
@PijanySzkot: mirku #!$%@? to i tak cie osobiscie szanuje bo ktos to musi robic jestes takim cichym bohaterem hehe bo reszta siedzi w domu i #!$%@? i pozniej spotykasz tkaich ekspertow
a tak z innej beczki macie jakos lepiej platne w tych ciezkich czasach ?
@PijanySzkot: ale to nie tylko u nas tak jest, obecnie przebywam w Niemczech i do sklepu chodzę w masce i rękawiczkach. W 90% przypadków jestem jedyny w masce na cały sklep. Dzisiaj kasjerka się mnie spytała czy jestem chory bo ubrałem maskę. Na moją odpowiedź że w Niemczech już jest 43k zarażonych tylko się zdziwiła i nie wierzyła w to