Aktywne Wpisy
BenizBurger +279
Zrobiłem sobie zestawienie jak bardzo polepszył mi się komfort jazdy dzięki zmianie auta. Miałem Fabię III 1.0 MPI Kombi Classic Ambition z pakietami dodatków z 2022, a teraz kupiłem Volvo V70 w wersji T5 z 1998 roku.
Plusy:
1) prowadzi się przyjemniej, kierownica stawia przyjemny opór, czuć prawdziwą mechanikę i solidność
2) wnętrze ładniejsze, a’la drewniane dekory zamiast tandetnego plastiku
3) tłumi nierówności lepiej o 201% względem starego (Fabia III 1.0 MPI
Plusy:
1) prowadzi się przyjemniej, kierownica stawia przyjemny opór, czuć prawdziwą mechanikę i solidność
2) wnętrze ładniejsze, a’la drewniane dekory zamiast tandetnego plastiku
3) tłumi nierówności lepiej o 201% względem starego (Fabia III 1.0 MPI
wjtk123 +116
Od jutra wchodzą w życie przepisy dotyczące konfiskaty pojazdów kierującym po spożyciu alkoholu.
Serdeczne pozdrowienia dla alko-patusów, którzy przez ostatnie miesiące wypłakiwali historie o biednych rodzinach, które stracą narzędzie pracy/dojazdu, rozsiewali łzawe teksty o różnicowaniu kar za to samo przestępstwo, o bogaczach, którzy będą trzymali w garażu 10 Fiatów Punto specjalnie do jazdy po pijanemu, o policjantach, którzy będą przemocą wlewali do gardła alkohol aby doprowadzić do konfiskaty pojazdu, opresyjnej władzy, która
Serdeczne pozdrowienia dla alko-patusów, którzy przez ostatnie miesiące wypłakiwali historie o biednych rodzinach, które stracą narzędzie pracy/dojazdu, rozsiewali łzawe teksty o różnicowaniu kar za to samo przestępstwo, o bogaczach, którzy będą trzymali w garażu 10 Fiatów Punto specjalnie do jazdy po pijanemu, o policjantach, którzy będą przemocą wlewali do gardła alkohol aby doprowadzić do konfiskaty pojazdu, opresyjnej władzy, która
Mireczki, nic na siłę, szukam na razie informacji. Chciałbym kupić pierwszy motocykl. Doświadczenie mam zerowe, za kierownicą samochodu od ponad 10 lat (nie przekładam jednego na drugie), piszę to po to, żeby dać znać, że mam doświadczenie w zachowaniu na drodze, bez lekkomyślnych decyzji, zawsze z jeżdżę z intuicją, która gdy tylko podpowiada "nie" to odpuszczam.
Szukam czegoś dla niewysokiej osoby #suchoklates here. Motor ma służyć do rekreacji. Czytałem, że 125 bez prawajazdy na motor to dobry wybór, ale są też głosy, że to błąd bo w większym ruchu na drodze jesteś zawalidrogą, w razie potrzeby nie ma możliwości reakcji bo brakuje mocy.
Oczywiście zanim wyjadę w jakąkolwiek trasę planuję szkolenie, czy to 125 czy już robiąc papier.
Prośba o sugestie, porady, chcę znaleźć motocykl, żeby mieć odnośnik na jakie kwoty się przygotować.
Dla atencji i w ramach podziękowania #ladnapani
Miałem podobną sytuację jak ty gdy zaczynałem, tyle że już miałem A, więc na pierwsze moto kupiłem yamahe xj600 za 3k, po roku zmieniłem na Suzuki DL650.
Też suchoklates 187cm, więc dla mnie DL idealny, bo lubię sobie spokojnie zwiedzać i mnie z niego nie
@Huberto606
@emkey_
@matelusz1
Czytam i sprawdzam, ale chyba absolutny strzał w 10 to CBR 125 ew. Yamaha RS125. Co sądzicie?
A roczniki od 2011 dosyć mocno się zmieniły, moto trochę urosło, więc jak do nauki będzie idealne.
Sam 2 lata przelatałem takim z 2010 roku i nigdy się nie zawiodłem. Teraz czas nauki na HH600.
@grundzio12: Też dopiero uczę się Szerszenia :)
@Wyrelworelowany: oba są dobre, zależy co Ci się marzy jako docelowe moto, CBR jest bardziej uniwersalne, Yamaha jak potem planujesz kupić coś sportowego. Bardziej skłaniałbym się ku CBR ze względu na tą uniwersalność, bo może się okazać, że dopiero jak pojeździsz trochę, to będziesz wiedział czego chcesz, sam robiłem prawko z nastawieniem bardziej na cruisera, kupiłem SV z nastawieniem, że potem będzie coś z
Mireczki, po tygodniu czytania i oglądania finalnie wybór pada na Hondę CBR 125. Ostatecznie decyzja zapadła po sprawdzeniu w https://cycle-ergo.com - motocykl idealny dla moich gabarytów, wręcz jakby pode mnie robiony.
Wołam Was bo kolejny temat na tapecie, a mianowicie odzież. Czy macie jakieś opinie/doświadczenia jeśli chodzi o ciuchy Adrenaline Pyramid 2.0, Rebelhorn czy HUSAR RAPID GP? Cenowo to jest