Wpis z mikrobloga

@PrzegrywWykopek: konkretny argument, nie ma co. co ja ci mogę na to odpowiedzieć, normiku? mam się zniżyć do twojego poziomu i używać ad personam? nie, bo i tak nic z tego nie wyniknie

@Ibralew: bo może nie miała odwagi upomnieć się o to? myśli nie są równe czynom. skąd możesz wiedzieć jaką ja mam wiedzę o społeczeństwie? xDDDD kolejny internetowy dupek z wybujałym ego który myśli, że z za ekranu
@Mystoo: skąd mam wiedzieć jaką masz wiedzę o społeczeństwie? Może po tym co napisałeś? Ja panie wspaniały studiuję sobie psychologie i wbijam tutaj dla rozrywki i rozróżniam realne zycie od internetowego, czego tobie zdecydowanie brakuje XD Masz jakiś znajomych? Bo o dziewczynę nawet nie pytam XD czy czerpiesz swoja wiedzę tylko i wylacznie z neta? Serio pytam XD
@Ibralew: jeżeli po kilku komentarzach jesteś w stanie wywróżyć mi jaką ja mam wiedzę o społeczeństwie to ja #!$%@? nawet nie...
i co teraz? może po tym komentarzu wywróżysz jakiej długości mam #!$%@?? xDDDD
co do rzeczy ma to co studiujesz?
@Mystoo: a czego mi niby więcej potrzeba na wykopie? XD długość twojego przyrodzenia obchodzi mnie tyle co wcale, ale skoro o nim wpsominasz to moze jakis kompleks? Jakaś kobieta Cię skrzywdziła? Chociaz nawet nie musisz odpowiadać bo już wiem. Moze pora sie z tym pogodzić i zyc dalej? XD
@Ibralew: no to ty za to masz chyba schizofrenie, panie psychologu, skoro sobie dopowiadasz i wymyślasz jakieś niestworzone rzeczy. oczywiście, że nie muszę odpowiadać, bo sobie sam to dopowiesz. z komentarza na komentarz coraz bardziej sobie imaginujesz mój profil psychologiczny, dokładnie tak jak wspomniałem komentarz temu. czy to nie ironiczne? xD
@Mystoo: wiesz w ogóle czym jest profil psychologiczny? XD Ja Ci odpowiadam tylko i wyłącznie na to co napisałeś, w dopowiadanie bawisz sie tutaj ty XD schizofrenia też ci dokucza? To by wiele tłumaczyło.