Wpis z mikrobloga

Kup lapka do pracy za 13,5k
Dostań przesyłkę
Po 0,5h od włączenia lapka usłysz dziwne piszczenie i trzeszczenie wydobywające się spod klawiatury, ciche ale słyszalne
Zadzwoń do obsługi, obsługa prosi o opisanie problemu w mailu
Napisz email z opisem i kilkoma nagraniami na których słychać problem
Dostań jakże kompetentną odpowiedź, że to normalne, bo "komputer posiada komponenty, cewki itp..." i możesz se pisać sam do producenta
Zapytaj znajomych dla pewności, upewnij się, że odgłosy te nie są w porządku
Odpisz, że zdajesz sobie sprawę, że komputer posiada komponenty, cewki itp... ( ͡° ͜ʖ ͡°) i to nie jest normalne oraz, że prosisz o mniej zbywające rozwiązanie problemu
Dostań w końcu odpowiedź, że kurier w takim razie przyjedzie i zabierze do serwisu i na podstawie oceny serwisanta może odbędzie się wymiana
Dostań odpowiedź, że na podstawie oceny serwisanta nie można dokonać wymiany, uzasadnienie w załączniku
Przeczytaj uzasadnienie - skopiowana treść pierwszej odpowiedzi ze sklepu przed jakimkolwiek serwisowaniem, w skrócie "to normalne"
Profit?
Brak profitu i brak sprzętu od dwóch tygodni przez cudowną procedurę owocującą skopiowaniem wiadomości między pracownikiem a serwisantem i odesłaniem jej do klienta żeby się #!$%@?ł

Kręcić małysza?
Był ktoś w podobnej sytuacji?

#laptopy #programowanie #it #afera #januszebiznesu #pracbaza #pytanie
  • 50
@Pieniak3: ach
Lenovo xDDDDD
najgorszy serwis i support notebookó w Polszy :D
ja swego czasu to nawet do samego Lenovo HQ pisałem
również mnie zlali ciepłym moczem
od 10 lat nie sprzedaję moim klientom lenovo (tak wiem że thinkpad to teoretycznie IBM ale jednak Lenovo :) )
Zlali cię gdy reklamowałeś sprzęt? Faktycznie odpuściłeś?


@Pieniak3: tak
udało mi się w końcu załatwić zwrot u mojego dystrybutora
poniosłem z tego tytułu jakieś koszty ale #!$%@? z tym
wtedy sobie obiecałem że nic od Lenovo nie kupię i nie sprzedam (mam swoją firmę małą)
na razie się tego trzymam :D
@Pustulka: @TwojStaryToKorniszon: Ehh. Ja to w ogóle mam combo niekomunikatywnej i niekompetentnej obsługi klienta w sklepie + nieskorego do pomocy serwisu. Może jakby faktycznie takie zachowania były bardziej piętnowane to nie próbowaliby tak często zlewać ludzi. Nie dość, że tak rzadko coś kupuję to jeszcze za każdym razem weź się użeraj z tym januszostwem.
@Pieniak3: co powinno się odbyć bezproblemowo,
zgadzam sie. Zwlaszcza, ze to nie jest kurde sprzet za tysiaka, dwa tylko badz co badz produkt premium :/. Powinni normalnie przyjac, wyslac Tobie nowy sprzecik, a stary odebrac generujac numer RMA i niech sobie sprawdzaja.
@damian_co_dalej: Pośmieszkować zawsze można, ale jeśli ktoś ma faktycznie taki pogląd no to słabo. Zależy co się na nim robi. Pod maca najlepiej zoptymalizowany jest macos i nawet z gorszymi bebechami może chodzić pięknie, jednak jak chcesz używać linucha czy mieć dual boota no to think pad to lepszy wybór imo.
@Pieniak3: Krecic Malysza. Deklamowac, ze sie produkuje muzyke i halas generowany przez maszyne jest nieakceptowalny.
Nie kupowac sprzetow z pierwszej partii produkcyjnej danego modelu. Tylko rev. 2. i dalsze. Dzisiaj klient jest beta testerem towaru. To tak na przyszlosc.

Bywa i tak, ze to uzytkownik jest gamoniem (w tym przypadku ja w roli glownej): nowy, dopasiony DELL, laptop. 2x wymieniana plyta glowna, a randomowo sie usypia i wznawia... Okazalo sie, ze