Wpis z mikrobloga

@ImeNs: Generalnie uwielbiam ten motocykl, ale czasami przy serwisie, ze względnie prostych rzeczy, robi się kilka godzin roboty ;).

@chicken_strips: Myślałem nad tym, ale trochę bałem się na siłę wypychać dolne mocowania, góra jest na spinkach, dół na "kołkach" z tworzywa. Raczej wolę się na siłę nie uszczęśliwiać :P.

@amath: Czasami mam wrażenie, że Francuscy inżynierowie #!$%@?ą się większą logiką :P. Nie wiem jak Twój, ale któryś z nowszych,
jak masz wielkie łapy to może być problem ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@chicken_strips: Akurat łapy mam bardzo "mechaniczne", jak na swoją posturę mam małe dłonie i długie palce, także...narzeczona nie narzeka xD.

żarówki od świateł mijania da się wymienić bez rozbierania czegokolwiek,


Poza wypełnieniem czaszy :). Niby nie problem, ale raz wyjdzie gładko, innym razem trzeba się z tym szarpać bo się gdzieś #!$%@?ństwo przyblokuje :P.

od
@chicken_strips: Dzięki wielkie :). Manuala do 1050 mam, ale serwisówka od 955 będzie bardzo pomocna, tak na szybkości przejrzałem i jest dużo bardziej przejrzyście napisana, niż serwisówka do 1050 :).
@Glenroy: no ja akurat mam 300tdi, czyli jeszcze sprzed małżeństwa z BMW :P mechanicznie jest dość prosto bez udziwnień ( praktycznie to samo co w defenderze ).

ale hamulce... hehe, zacisk rozkłada się dosłownie na pół :D tłoczki po obu stronach tarczy :D płyn hamulcowy przepływa między jedną połówką a drugą takim kanałem specjalnym :D hamuje spoko, ale każda wymiana klocków się wiąże potem z odpowietrzaniem układu :D

elektryka... no tam