Wpis z mikrobloga

Hej Mirki,

chciałbym wszystkich ostrzec przez Pizzeria Capri - człowiek chciał wesprzeć knajpę w tym trudnym czasie i co mu z tego przyszło? ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Prawie miesiąc temu przez #pysznepl zamówiłem sobie jadło w tej knajpie - zamówienie przyjęte, czas dostawy pokazany na 10min. Nagle dzwoni telefon, przedstawia się Pan X z restauracji z informacją, że nie moga już zrealizować zamówienia bo nie ma składników i oddadzą pieniądze - pytam dlaczego nie anulowali zamówienia w systemie - "bo nie ma takiej opcji, zrobimy przelew". No ok, wysłałem SMS nr konta i to by było na tyle. Od prawie miesiąca nie mogę się doprosić o zwrot pieniędzy (najśmieszniejsze, że nie jest to kwota niewiadomo jaka, "tylko" 25zł). Pyszne odpisuje raz na 1-2 tygodnie więc czekam aż pomogą w sprawie. Niemniej, zachowanie restauracji mega dziwne i nieprofesjonalne. Żeby za 25zł robić sobie taką opinie...

#szczecin
  • 18
@Statys nie wiem jak na pysznepl, ale na pizzaportal nie bylo opcji anulowania, nawet po wyłączeniu urządzenia system przyjmował zamówienia i bardzo ciężko było się porozumieć z portalem
@phx9: wiesz co, kilka razy miałem anulowane zamówienie z pyszne - było info, że zamówienie założone po czym kolejny mail, że restauracja anulowała - wtedy też z automatu był zwrot środków. Dlatego też zdziwiłem się, że teraz tego nie chcą zrobić. Niemniej, jeżeli mieli problem z anulowaniem mogliby chociaż oddać hajs tak jak obiecali.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Statys: właściciel to zwykły burak, z tego co wiem to odszedł do kochanki, mimo że miał 2 dzieci. Mówi się też, że stosuje mobbing wobec pracowników, a składniki stosuje najniższej jakości, i tak często starając się używać te stare. Nie polecam, jeszcze się rozchorujesz od takiej pizzy. Poza tym takiego bydła nie warto wspierać.
@Clear: dzięki za info! po tym jak traktują Klientów nie ma mowy, abym kiedyś tam jeszcze coś zamówił a i będę odradzał znajomym z całego serca...