Wpis z mikrobloga

Witajcie, miał może ktoś podobny problem z #xkom @x-kom

Zakupiłem telefon P20PRO + ubezpieczenie UCARE.
Telefon uległ uszkodzeniu, wysyłam do ucare a oni mi odpowiadają że nie zgadza się numer IMEI z tym na ubezpieczeniu.

Pamiętam że przy zakupie sam zwróciłem uwagę że na umowie ubezpieczenia jest inny numer IMEI, ale sprzedawca zapewnił mnie że wszystko jest OK bo tak jest w wypadku telefonów outletowych.

UCARE odmówiło mi naprawy ze względu na to że nie zgadza się numer IMEI.
Telefonu nigdy nie naprawiałem i nie zmieniałem.

Co mam robić? Oddać sprawę do sądu?

#xkom #gwarancja #januszebiznesu #afera #ubezpieczenie
  • 14
@pikey: Trwa "przepychanka". Co jestem w salonie to mówią mi żebym czekał, a dzień później jest odmowa z ubezpieczalni. Sprawa tego błędnego numeru IMEI jest dziwna, na szczęście mam nagranego pracownika, który przyznał że w trakcie zakupu ten numer był inny niż na umowie ubezpieczenia.
Problem w tym że podobno jest to jeszcze inny numer niż mają w "systemie". Niestety nawet nie chcą mi powiedzieć jaki mają numer.
Ja jestem w
@rzdeb: Zgodnie z naszą rozmową telefoniczną udało się nam wszystko ustalić. Doszło do pomyłki urządzeń i ich numerów po stronie ubezpieczyciela. Sytuację z ubezpieczycielem już wyjaśniliśmy i będziemy ją do końca koordynować. Będziemy z Tobą w kontakcie i gdybyś miał pytania to jesteśmy do Twojej dyspozycji