Wpis z mikrobloga

Pomocy, co odpisać? Czy chłop ma rację? Karta graficzna jebła trzeci raz. Pierwszy okres gwarancyjny już minął ale w między czasie była naprawiana czy to nie wydłuża gwarancji? Dostałem odpowiedź, że gwarancji już nie ma a karta ewidetnie była jebnięta i naprawiana i historia znów się powtórzyła. Co robić? Wziąć na klatę czy kręcimy małysza?

#morele #pcmasterrace #komputery #afera #oszukujo
źródło: comment_1589796024c5MQaI9AE3i9LfO4JgCq6H.jpg
  • 29
@Leniek: Czlowiek mądry po szkodzie co nie zmienia faktu ze problem z ta karta był od samego początku i uważam ze morele sprzedało mi bubel. Rozumiem raz się zepsuje ale nie trzy razy.
@Hingivend: zależy. Jeśli problem, który aktualnie reklamujesz pojawił się przed upłynięciem 2 letniego okresu rękojmi to nadal możesz dochodzić roszczeń z tytułu rękojmi. Także dobrze się zastanów kiedy zaczęły się problemy to może uda Ci się coś jeszcze ugrać.
@Hingivend: To, że za drugą zasadną rękojmią możesz prosić o zwrot gotówki, lub wymianę na nową sztukę. Tak można zrobić z każdym sprzętem, który kupujemy od firmy typu morele/X-KOM/RTVEUROAGD/MediaMarkt itp itp. Jest jeden haczyk: większość firm próbuje z całych sił wymigać się od zgłaszania z takiego trybu i #!$%@? straszną manianę przy przeprowadzaniu reklamacji z tytułu rękojmi. Dlaczego? Bo w przypadku zgłoszenia rękojmi stronami reklamacji nie jest klient -> producent(gwarant), a