Wpis z mikrobloga

Siema Mirki i Mirabelki. Przymierzam sie do kupna Meganki 3 GrandTour 1.5 DCI 110 KM z tej oferty:

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-dealer-suzuki-siedlce-gwarancja-pewnego-zakupu-ID6CU0Sb.html

Jazdę próbną i oględziny auta mam umowione na środę.

#!$%@? od ceny to na co zwrocic uwage, pomijajac oczywiste pytania (co ile wymieniali olej) i generalne przejrzenie ksiazki serwisowej?

Dodatkowo, to jak z awaryjnoscia tego silnika? Co ile sypie sie dwumasa ze sprzeglem, panewki, co ile wymieniac olej.

Jestem zielonką nie tylko na wykopie, wiec prosze o szczere odpowiedzi.
#renault #megane #motoryzacja
  • 43
@BillyGugu: bardziej boli brak automatycznej klimy, bo tego łatwo nie dołożysz. HF też możesz zapomnieć.
Tempomat, nawigację się już da. Z tym drugim o tyle plus, że jak korzystasz z Androida to możesz mieć Android Auto ale to już sam musisz zmienić :)
@ksiak: tempomat czy taki uzuteczny w miescie?
Ja nawet w trasie tego nie uzywam, dla mnie to bardziej gadzet niz cos koniecznego, a jezdze baaaardzo duzo ( ͡° ͜ʖ ͡°) a co do nawi, zdazalo sie, ze telefon gubil sygnal w kluczowyvh momentavh i wez tu zrob cos... wbudowana nigdy mnie nie zawiodla- to jest dla mnie obecnie podstawa przy kupnie auta
@ksiak: wedlug opisu jest automatyczna klima i tempomat, hands free w sensie karta? Opis nie wskazuje, a auta jeszcze nie widzialem (jestem w stanie przeboleć brak tego bajeru jak i nawigacji, bo wole Yanosika, czy Google Mapsy).

Auto bedzie glownie na miasto
tempomat czy taki uzuteczny w miescie?


@BillyGugu: w mieście to zależy, w trasie bardzo.

wedlug opisu jest automatyczna klima i tempomat,


@Bonkojad: nie ma. Opis wprowadza w błąd.
Tempomat - powinny być przyciski na kierownicy, nie ma ich.
Automatyczna klima - zamiast pokręteł powinien być wyświetlacz z temperaturą
HF - w obu przypadkach jest karta, ale jak jest HF to podchodzisz do samochodu i sam się otworzy, nie musisz nic
ksiak - > tempomat czy taki uzuteczny w miescie?