Wpis z mikrobloga

Musze wybierać między światłem od Orange i T-Mobile, ma ktoś może światłowód od T-Mobile i wie jak wygląda dzisiaj sytuacja z AMS-IX? Mieli tam tylko 10GB i styk się zatykał przez co routing międzynarodowy miesiącami leżał, Orange niby tutaj było ok ale za to Polski routing nie istnieje do dzisiaj xD

Z tego co wiem w T-Mobile nie istnieje żadna obsługa klienta ani technicy i nic nie da się dowiedzieć, mimo to mają bardzo dobry routing krajowy...

Między młotem a kowadłem, w razie czego zostaje mi VPN ale takie przełączanie się co chwila żeby odpalić gre to będzie ehh.

#internet #orange #tmobile
  • 13
@Navari: klientom posiadającym nasz światłowód jak najbardziej zapewniamy obsługę techniczną. W tym celu wystarczy zadzwonić na naszą infolinię (602 900 000), a konsultant przełączy Cię do naszych techników.

Jeśli zaś chodzi o AMS-IX, to, jak udało nam się ustalić, na ten moment rzeczywiście mogą występować pewne utrudnienia, jednak w najbliższym czasie ruch do tego punktu styku powinien już się odbywać bez żadnych problemów.
@T-Mobile_Polska: a jaka jest szansa, że przekierujecie trochę ruchu z tego AMSIX gdzie indziej i poprawicie czasy opóźnień na tym styku, bo 45+ms do Holandii to nie za dobry wynik, gry Blizzarda takie jak COD, Warcraft, OverWatch idą przez tamten styk i jest nie za ciekawie, dodatkowo pojawiają się lossy na tamtym styku, przez co nie da się grać online? Problemy zaczynają się na tym styku o nr IP: 80.249.208.83. Jest
@T-Mobile_Polska: dziękuję za odpowiedź. Jak chcecie, to możecie się ze mną skontaktować w tej sprawie. Jestem Waszym klientem światłowodowym od wczoraj i jest dziwna sytuacja z tym routingiem. Fajnie by było jak byście to usprawnili dla wszystkich klientów, by było jak najlepiej, bo po trasach, które Wam tu podam jako przykład widać że by się dało, tylko by trzeba było pozmieniać tablicę routingową.
Mam internet od Was w Warszawie i mam
Czy do FTTH jest możliwość wykupienia stałego publicznego IP? Bo niestety dajecie IP z puli prywatnej w podstawowej opcji.


@bbartek93: napisałem do nich odnośnie tego na BOA, zobaczymy jaka będzie odpowiedź.
@wuut: na czacie twierdzą, że dla klienta indywidualnego nie da rady, tylko dla firmy.. tylko dlaczego nigdzie w regulaminie usługi nie piszą, że dają prywatne IP i blokują nam połączenie z zewnątrz do własnej sieci, bez możliwości, chociażby płatnej, dostania publicznego IP?
@bbartek93: odpisali dzisiaj:

Odnośnie adresu IP otrzymałam informacje, ze na usłudze FTTH nie mamy stałych adresów.

czyli zupełnie nie na temat, odpisałem dokładnie o co chodzi i pewnie znowu oczekiwanie do jutra
@bbartek93: dzwoniłem na dział techniczny wg pana na telefonie tak to właśnie działa i nic się nie da zrobić... śmieszne podejście, zobaczę co jeszcze na wiadomość odpiszą, ale jestem ciekaw czy uznają to jako reklamację i powód zerwania umowy jako że nigdzie nie informowali że tak to wygląda, i tym samym nie naliczą tej kwoty 600 zł (nie minęły dwa tygodnie w moim przypadku).
@wuut Ja też napisałem na boa. Dodatkowo poruszyłem tam kilka innych kwestii. Też jestem ciekaw co odpiszą, bo w umowie nie ma nic o prywatnym IP, a FTTH na prywatnym IP to trochę kastrat. Z resztą kto w dzisiejszych czasach tak robi bez możliwości publicznego IP.