Wpis z mikrobloga

Mirki, czy taki zestaw będzie do siebie pasować? To nie ma być maszyna do gier, ale raczej coś do pracy z kilkoma programami, co przy okazji obsłuży ze 2 duże monitory, czasami ewentualnie jakąś zabawę obróbką video itp. Procesor jest z tego co wiem nie-mega-mocny (choć dobry), ale możliwe, że za rok-dwa-trzy go wymienię po prostu na sporo lepszy model.

#komputery #komputerstacjonarny #pytanie #pc
SVCXZ - Mirki, czy taki zestaw będzie do siebie pasować? To nie ma być maszyna do gie...

źródło: comment_1589955511r17KruuA3wxZAYPQw3ySYy.jpg

Pobierz
  • 94
@MondryPajonk: Właśnie tu już jest przekroczony budżet sporo, jeśli dorzucimy obudowę. Wiem, że można tak w nieskończoność (tu poprawię, tam poprawię) i zaraz z zakładanego 2k robi się 4k :) I tak celowałem w 2k, dlatego uznaję 2300 za granicę. Niemniej jednak dzięki, przejrzę jeszcze i najwyżej spróbuję coś innego skompletować.

@NaChMiNick: Nie wiem, nie znam się na tym - ostatniego peceta składałem 11 lat temu. Po prostu napisz co
@MondryPajonk: A mi na tej wydajności aż tak bardzo nie zależy. Chcę aby to posłużyło tak 2-5 lat i aby komfortowo obsługiwało się przeglądarkę internetową, podstawowe programy, trochę narzędzi w tle (m.in. dlatego koniecznie 16GB ram), abym nie miał problemów z obsługą 2 monitorów fullHD, z czego na jednym np. leci video w wysokiej rozdzielczości, na drugim mam 2 programy, na których pracuję. Czasami montuję video, bawię się w photoshopie itp.,
@SVCXZ: Jak chcesz w danej cenie to idź w ryzena 3, dobierz płytę pod swoje potrzeby. Kartę osobiście szedłbym w coś pokroju RX580 4gb, choć pewnie nieco droższy. Z drugiej strony jak chcesz ją i tak wymieniać później to może lepszym dealem było by kupienie już ryzena 5 a tańszej karty ( może nawet używki skoro i tak ma wylecieć? ) ew. Wersji z zintegrowaną Vegą. Wtedy tylko dopełnić to jakimś
@MondryPajonk: Mam HDD 2TB + SSD 512GB, aktualnie HDD siedzi w pudełku, SSD w laptopie (z laptopa będę rezygnował).