Wpis z mikrobloga

Mirki czy mogę w sklepie internetowym (konkretnie #xkom @x-kom) zwrócić słuchawki bezprzewodowe które zostały już rozpakowane ?

Kupiłem xiaomi mi true wireless bo moje obecne słuchawki już trochę szwankują (swoja lata mają) więc szarpnąłem się na bezprzewodowe

Ale do k* nędzy takiego gówna się nie spodziewałem. Ogólne oceny na necie w ogóle na to nie wskazywały. Te słuchawki to jest jakiś nieśmieszny żart. I nie mówię tu o jakości dźwięku bo do tego nie mam zastrzeżeń - zawsze się "przyzwyczajałem" do nowego brzmienia słuchawek

Mówię o tej bezprzewodowości tych słuchawek. Co to do cholery ma być

Jakość połączenia BT jest tak cholernie żenująca że po prostu nie mam zamiaru tych słuchawek trzymać za tą stówę. Wolę je oddać. Słuchawki non stop gubią łączenie i rwą. NIE MOŻLIWE jest słuchanie muzyki z telefonem w kieszeni. Jedyna opcja kiedy grają bez rwania (a i nie zawsze) to jak telefon leży przed nami a my się nie ruszamy

No #!$%@? one nawet się rozłączają jak ruszę szczęką. Tak dokładnie. Otwieram i zamykam paszczę gadając z kimś i rwą połączenie

Nie da się tego używać i nie uznaję wywalenia stówy w błoto, wolę to oddać w cholerę

JAKIM CUDEM toto na 118 opini na xkomie ma ocenę 5.5/6.

Pytanie czy mogę oddać taki rozpakowany przetestowany produkt. Sprawdziłem je wczoraj i jeszcze testowo dzisiaj (nawet je usuwałem z listy urządzeń BT i parowałem ponownie ale nic to nie dało) - oprócz tego ich nie używałem (bo i tak się nie da). Nie mam ochoty tego reklamować bo obstawiam że nic tu nie jest zepsute tylko te słuchawki są takie gówniane

I nie to nie wina BT w moim telefonie. Fakt że nigdy nie używałem słuchawek BT ale używam pada od Xone - nie rwie mu ani trochę połączenia. No chyba że jednak bo bądź co bądź telefon wtedy jest na widoku "niedaleko" pada.

Ale kurna przecież każdy nosi fona w kieszeni to co to za słuchawki które nie działają w takiej sytuacji (i tak samo nie działają przy ruszaniu ustami, przecież to dyskwalifikuje też używanie ich do rozmów)

Zresztą telefon też mam od xiaomi to po cichu się spodziewałem totalnej bezproblemowości xd Taki uj

#pytanie #zakupy #xiaomi
  • 14
@BorysKafarov: wadliwa sztuka, na 100%. Zresztą kupowałeś przez internet i masz 14 dni na zwrot. Byś sprzęt mógł sprawdzić, przetestować musisz je oczywiście odpakować, więc możesz je po prostu zwrócić
@HaPPe: Przetestowałem właśnie na drugim telefonie (też xiaomi co prawda) i jest to samo. Telefon w kieszeni - rwie łączenie. Telefon w ręce - rwie jeżeli się ruszam. Mówię - rwie

O ten zwrot pytałem bo jest taki zapis na ich stronie:

Produkty higieniczne. Produkty w zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne.


I mnie zastanowiło czy słuchawki podpadają

Teraz się
@pawfie68: A z ciekawości zapytam jaki telefon ?

Na xkomie jest opcja zgłoszenia zwrotu lub wymiany. I teraz zgłupiałem bo nie wiem czy mam składać reklamację czy zgłoszenie wymiany na inny egzemplarz. Dodam że przy otwieraniu i próbie wyciągnięcia "wypraski" ze sprzętem oczywiście naderwałem opakowanie bo tak ciasno siedziało że nie mogłem wysunąć kartonika

@x-kom jak ktoś to od was czyta to podpowiedzcie jak mam się z tym zgłosić
bo nie wiem czy mam składać reklamację czy zgłoszenie wymiany na inny egzemplarz


@BorysKafarov: No ale to właśnie ty decydujesz, czego chcesz - reklamować przedmiot, czy domagać się wymiany na sprawny, czy np. odstąpić od umowy.
@ConanLibrarian: No dobra spróbuję podesłać im zgłoszenie o wymianę na inny egzemplarz jeżeli mam tu sugestię że mój jest na bank walnięty i że nie powinny mieć tak kiepskiego połączenia. Jeżeli przyjmą i wymienią a nowy będzie miał ten sam problem to pierdzielę - zostaję przy kablu i robię zwrot
@ConanLibrarian: Mam nadzieję bo jak pisałem oprócz tego to mi się podobają (no dodam jeszcze że prawa słuchawka gra minimalnie głośniej od lewej ale kij z tym)

Wszedłem na stronę zgłoszenia reklamacji i zwrotu poprzez link z guziora "zgłoś zwrot lub wymianę"...i nie mają tam opcji wymiany. Jest zwrot, gwarancja producenta, gwarancja x-kom, rękojmia, on-site i rozliczenie drogą sprzedaży. Mam wybrać rękojmię czy zwrot ?

EDIT: A dobra niżej się wybiera
W ramach ciekawostki natrafiłem na ten temat - https://www.reddit.com/r/Xiaomi/comments/edboo8/serial_numbers_mi_truewireless_basic_air_dots/

Kolo napisał że jeżeli słuchawki nie mają takiego efektu połysku jak na zdjęciu to najprawdopodobniej to są podróbki

Moje nie mają xd Są takie jak w zdjęciu OP'a - takie jakby wytłoczenie ale matowe jak reszta obudowy

Ta sama fotka oryginalnych jest na stronie xkomu - https://cdn.x-kom.pl/i/setup/images/prod/big/product-large,,2019/8/pr_2019_8_16_10_45_56_135_03.jpg - i tutaj widać ten połysk dookoła literki R
@BorysKafarov masz wadliwa sztukę, moje trzymają łączenie kiedy poruszam się po mieszkaniu w promieniu 2m od telefonu. Zawsze możesz zareklamować a potem kolejne oddać jeśli faktycznie Ci nie siada... Chyba tak to też działa