Wpis z mikrobloga

@przemianawdzika podstawą jest stabilizacja motocykla. Martwy ciąg motocyklowy bardzo stabilizuje motocykl i będziesz mógł jechać po prostej dużo wolniej niż na pierwszym biegu przy jałowych obrotach.
@przemianawdzika:
1) naucz sie wielkosci swojego motocykla, jak przejda lusterka i kierownica - reszta pewnie tez.
2) trzymaj predkosc 10-15km max wieksza niz ruch, ktory filtrujesz
3) caly czas palce na hamulce + noga nad tylnym
4) operuj sprzeglem, duzo polsprzegla
5) nie gazuj i nie #!$%@? puszki bo Cie nikt nie pusci
6) jak sie da - podziekuj awaryjnymi lub reka/noga
7) mozesz filtrowac tez na awaryjnych - praktykuje gdy
@Nfvr na początek? Zacząć próbować, czasem postać ;)
Uważać na zachowania ludzi - ruchy, spojrzenia głowy, skręcanie kół. Kierunkowskaz to jedna z ostatnich rzeczy którą powie Tobie że ktoś zmienia pas. Mega uważać przy częstych rozjazdach, skrzyżowaniach itp. Jeśli trafiasz na ciężarówki to ostrożnie, weź też pod uwagę ci widzi kierowca takiej betoniarski choćby. Tylny hamulec stabilizuje moto.
8) pomysl o pasie awaryjnym, na 90% nikomu nie wadzisz a jedziesz sobie spokojnie mijajac ruch


@Nfvr: nie jestem pewien, ale niebiescy mogą się #!$%@?ć. co innego jazda środkiem a co innego po poboczu.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@przemianawdzika: to co nfvr napisał. Może poza jazda awaryjnym pasem. Patrz też do przodu co się dzieje, jak auta nagle zaczynają z przodu przyspieszać albo ostro zwalniać to warto znaleźć miejsce na jednym z pasów i chwilę przeczekać. W takim momencie auta często zmieniają pasy. Zwracaj też uwagę na długie puste miejsca, jest duża szansa że ktoś samochodem będzie chciał skorzystać i może w ciebie uderzyć. Ogólnie przez jakiś czas codziennie