Mirki, szukam rozsądnego rozwiązania do obsługi serwisu - przyjmowanie zleceń różnymi drogami, kontakt z klientami, statusy napraw, faktury, przesyłki etc
Nie podchodzi mi serwisantonline ani ntsn, trochę czasu poświęciłem na szukanie i nic ciekawego nie znalazłem po za rozwiązaniami które są zbyt wielkie jak na mnie w tej chwili.
@Pan_Slon z gotowych rozwiązań to lipa trochę na rynku. Mi się od kilku lat nie udało znaleźć nic lepszego od tego ntsn. Z plusów to go z subiektem można połączyć. Chyba jedyny sposób to zapłacić komuś za zrobienie czegoś takiego wg twoich wytycznych no ale to trochę siana by kosztowało
@Paczek_w_masle Przejrzystości i możliwości obsługi klienta od początku do końca tzn od przyjęcia urządzenia do fv i nadania paczki w jednym programie to na pewno w sensie jeden program do przyjmowania, drukowania kart gwarancyjnych, potwierdzeń odbioru, kwitu co było robione, wydruku fv, nadania przesyłki itp Tak to teraz wygląda że ntsn do serwisu, inny do fv, sendit i furgonetka do wysyłania, a powiadamiać klienta trzeba telefonicznie (tak wiem można przez ntsn ale
@Paczek_w_masle W jednej z firm z GSM w której pracowałem kiedyś mieli to zajebiscie zrobione. Mieli swoją stronę. No perfecto to było po prostu. Fv, serwis, wysyłki, drukowanie etykiet, rejestr sprzedaży, no kurde wszystko miało co powinno mieć a pomiędzy zakładkami przechodziło się klikając ikony sporej wielkości u góry po prostu. Nigdy potem już niczego lepszego nie widziałem
W jednej z firm z GSM w której pracowałem kiedyś mieli to zajebiscie zrobione. Mieli swoją stronę. No perfecto to było po prostu. Fv, serwis, wysyłki, drukowanie etykiet, rejestr sprzedaży, no kurde wszystko miało co powinno mieć a pomiędzy zakładkami przechodziło się klikając ikony sporej wielkości u góry po prostu. Nigdy potem już niczego lepszego nie widziałem
@KapitanTorpeda: no właśnie o to chodzi, pewnie mieli coś robione pod siebie i tylko
@Pan_Slon podpinam się jako serwis maszyn rolniczych ( ͡°ʖ̯͡°) Szukam, kombinuje i nic mądrego nie ma. Mi by zależało na takiej historii awarii, przeglądów, danych technicznych konkretnego egzemplarza itd
Jak w meczu Legia-Aston Villa padnie więcej niż 5 goli, to losowy plujsujący mirek, nie zielonka i nie z czarnej listy, dostanie 1916 zł. #rozdajo #mecz #legia
Nie podchodzi mi serwisantonline ani ntsn, trochę czasu poświęciłem na szukanie i nic ciekawego nie znalazłem po za rozwiązaniami które są zbyt wielkie jak na mnie w tej chwili.
Może ktoś z was coś ciekawego wdrażał ?
#dzialalnoscgospodarcza #serwisgsm #serwispc #naprawalaptopow #elektronika #komputery #programowanie #programista15k #firma
@KapitanTorpeda: i tak powoli się dzieje ale pytam bo może coś przegapiłem no i może coś prawie gotowego jednak jest ;)
@Paczek_w_masle: rozsadku na początek i aktualizacji, a potem większej integracji procesu obsługi zlecenia
Tak to teraz wygląda że ntsn do serwisu, inny do fv, sendit i furgonetka do wysyłania, a powiadamiać klienta trzeba telefonicznie (tak wiem można przez ntsn ale
@KapitanTorpeda: no właśnie o to chodzi, pewnie mieli coś robione pod siebie i tylko
Szukam, kombinuje i nic mądrego nie ma.
Mi by zależało na takiej historii awarii, przeglądów, danych technicznych konkretnego egzemplarza itd