Wpis z mikrobloga

@KlawyMichau: tak na logikę - na szybko spojrzałem w katalogu temperaturę otwarcia termostatu dla tego auta i silnika, więc jeśli dobrze patrzę (sprawdź sam) to temperatura otwarcia termostatu wynosi 83 stopnie. Więc należy przypuszczać, że dopóki silnik nie rozgrzeje w pełni płynu chłodzącego to krąży on w tzw. "małym obiegu" aż do osiągnięcia temperatury 83*C, przy której pewnie następuje otwarcie termostatu (nie wiem czy pełne, ale chyba nie) i płyn chłodniczy
@KlawyMichau: 93 stopnie to nie jest wartość przy której komputer odcinałby paliwo, u mnie tyle mniej więcej wynosi przy jeździe po autostradzie. Optymalna temperatura w dieslach Peugeota to 83 stopnie tak jak ktoś napisał, ale 90+ też nie jest niczym dziwnym. Jaka jest temperatura oleju, bo jeśli w okolicach 120 stopni to można wykluczyć przegrzewanie jednostki.
@Wompierz Jutro podłącze pod komputer i się dowiem o co chodzi aczkolwiek wiem, że przy różnych temperaturach komputer podaję inne dawki paliwa a u mnie licznik wskazuję przy nagrzaniu 93/94.
Myślę, że to czujnik bądź termostat.
Opcjonalnie intercooler.