Wpis z mikrobloga

Siema wykop!
Ostatnio zamówiłem piec z firmy HIGHER Żarów.
Niestety zostałem oszukany i został wysłany mi wadliwy piec z wada fabryczna. Była szpara przez która wydostawały się iksry i gdybym się nie zorientował to spaliłby mi się dom...
Wszelkie próby reklamacji z mojej strony są olewane przez cały personel a na maile nie dostaje żadnych odpowiedzi. Próba kontaktu telefonicznego kończy się rozłączaniem.
Czy macie jakieś rady co robić?
#wykopefekt
Ja na googlu wystawilem jedna gwiazdkę ⭐️. Może to by coś pomogło? Liczę na wasza pomoc. Będę informował na bieżąco jak wyglada sytuacja.
W załączniku szpara jaka była pomiędzy drzwiczkami. Błąd nie dopuszczalny wada fabryczna stwierdzona przez kominiarza.
Jestem stratny 1000zl + Montaż.
Niby nic, ale uważam ze warto walczyć. A przede wszystkim uchronić następnych przed taka akcja, bo czytałem opinie to mają już dużo negatywnych.
WIECIE CO ROBIĆ.
#budownictwo #budujzwykopem #oszukujo #zlodzieje
lubiematematyke - Siema wykop!
Ostatnio zamówiłem piec z firmy HIGHER Żarów.
Niestety...

źródło: comment_1590845657kTVGWUTU5SprjLR0laJvN4.jpg

Pobierz
  • 3
@yogiyogi tutaj prawnik nie jest jeszcze potrzebny.
@lubiematematyke wysyłasz polecony z potwierdzeniem odbioru z pismem zgłoszenia reklamacji tytułem rękojmi. W piśmie musisz wezwać do naprawy lub wymiany na nowy jeżeli nie da się naprawić. Teraz mają dwa tygodnie na odpowiedź, jak nic nie zrobią, to znaczy, że uznali reklamację, wysyłasz pismo ponownie z wezwaniem do naprawy itd. Jak oleją, dzwonisz do UOKiK gdzie przedstawiasz problem. Tam Ci powiedz co i jak dalej.