Wpis z mikrobloga

@haabero: jak wywalisz dzwona takim motocyklem, to leci od razu na badania, wypnie się na Ciebie ubezpieczyciel, a jak komuś jeszcze zrobisz krzywdę to rentę bulisz i odszkodowanie. Chcesz mieć 30 kucy legitnie to zrób prawo jazdy.
@mitatuyo: No właśnie wiele o tym słyszałem, och, ach #!$%@?, prokurator dziura w dupie itd, a nie znam nikogo, kto faktycznie miałby problemy albo z niehomologowanymi częściami, albo podkręconym moto.
Żeby nie było, prawko mam, motocykl też niemodyfikowany (za wyjątkiem chinskiego komina, ale to poprzedni wlasciciel)
a #!$%@?ąc od przerabiania, bo szczerze mówiąc nie mam parcia na moc, to lepszy 2 suw czy 4?


@haabero: Jeżeli oba motocykle miały by taką samą moc i oby dwa były by nowe to 4T prawdopodobnie zrobi 2 razy więcej kilometrów niż 2T.
Ale remont 2T jest 2 razy tańszy.
Kupił bym Aprillie bo one już tańsze nie będą a śmiem twierdzić że za 10 lat będą 3 razy droższe niż
czemu uważasz, że będą droższe?


@haabero: Z kilku powodów.
Po pierwsze jest to jedyny jak znam criuser z silnikiem 2T a więc ciekawostka kolekcjonerska.
Po drugie jest ich coraz mniej a Włosi to bogaty naród który jak każdy lubi kolekcjonować nie typowe swoje maszyny.
Po trzecie ma słynny silnik 2T Rotax 122. Silniki 2T w motocyklach użytkowych już całkowicie zniknęły z rynku 10lat temu.
ooo, bardzo ciekawe infromacje. Dzięki! A co uważasz w sprawie części zamiennych? skoro będzie mało motocykli to mało będzie też części albo będą drogie


@haabero: Myślę że za 10 lat ten motocykl może byc 2 razy droższy nie 3 tak jak napisałem.
Jeśli chodzi o części zamienne to spróbuj kupić cokolwiek do Delima.
Natomiast to Rotaxa 122 masz wszystko.