Wpis z mikrobloga

Zareklamowalem bieżnię którą kupilem w Decathlonie przez internet - przez kontakt@decathlon.pl
Tydzień minął - brak odpowiedzi. Drugi raz napisałem - znowu tydzień bez odpowiedzi. Trzeci - tydzień bez odpowiedzi. Kolejny raz.ze screenami poprzednich wiadomości - jest! Uznają reklamację. Fajnie nie? Przyjedzie kurier, proszę podać godziny. Podaje. Kurier będzie jutro albo pojutrze. Cisza, mijają dwa dni. Piszę do nich - odpowiadają: obiecujemy, kurier będzie jutro. Nie było. I tak dzisiaj mieli być w sumie już piąty raz - oczywiście nie było ich.

Macie jakieś propozycje, pomysly co jeszcze mogę zrobić? Kończy mi się cierpliwość, bieżnia zawala 90% przedpokoju (pic tel), nie mogę biegać, smutek i żal.

#krakow #reklamacja #prawo #decathlon
źródło: comment_1591725924wpxfYuV2XXqK6Js9ga6iuy.jpg
  • 8