Wpis z mikrobloga

Mircy, mam problem z reklamacją w RTV EURO AGD. Złożyłem reklamację (z tytułu rękojmi) na zmywarkę. Przedstawię Wam chronologicznie jak to do tej chwili wygląda:
11.05 zgłoszenie reklamacji
12.05 mail od Euro "przyjęliśmy Twoje zgłoszenie, przekazane do serwisu"
25.05 mija termin na odpowiedź sprzedawcy
27.05 pierwszy telefon na infolinię - "przepraszamy za zaistniałą sytuację, wysyłam informację z WYSOKIM PRIORYTETEM do opiekuna reklamacji"
28.05 telefon z serwisu, rozmowa na zasadzie przyjeżdżamy jutro albo wcale (pracuję w systemie 12 godzinnym, specjalnie wziąłem wolne, nie doczekałem się ani serwisanta ani telefonu)
08.06 kolejny telefon na infolinię, 42 minuty przepraszania i obiecywania, że sprawa zostanie niezwłocznie rozwiązana i przekazana z WYSOKIM PRIORYTETEM (XDD) do opiekuna reklamacji
do dziś echo
Doradźcie mi, jakie kroki powinienem teraz podjąć? Jestem zielony w tym temacie. Najchętniej odstąpiłbym w tej chwili od umowy. Jeśli ma to znaczenie przy składaniu reklamacji zażądałem naprawy sprzętu.
#prawo #prawokonsumenckie
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ApfelXDD: Jak nie zmieścili się w 15 dni z odpowiedzią na twoje pismo to zgodnie z prawem przyznają ci rację, więc muszą zrobić to co sobie zażyczyłeś choćbyś nawet specjalnie tę zmywarkę #!$%@?ł młotkiem.

Jak będą kręcić to powiedz im, że mają tydzień na spełnienie twoich oczekiwań albo poleci przedsądowe wezwanie do zapłaty i potem pozew do e-sądu.
@vertical: o widzisz, bo tak miałem podczas ostatniej reklamacji, przyszedłem po 14 dniach zapytać co z reklamacja, i dostałem odpowiedz że roboczych a nie kalendarzowych, no i fakt tak było w regulaminie, ale teraz widze że to jest zapis niedozwolony, dobrze wiedziec, przy nastepnej reklamacji to wykorzystam :)
dzięki Mireczki, czyli reasumując mogę im zwyczajnie wysłać odstąpienie od umowy i wezwanie do zapłaty z numerem rachunku?