Aktywne Wpisy
ProstolinijnyW +142
Jak w ogóle można popierać ROD?
-Ogródki zajmują ogromną przestrzeń bardzo często w centrum miast
-Osoba z ulicy nie ma tam wstępu i nie czerpie z tego powodu żadnych korzyści
-W zarządach siedzą stare komuchy
-Ludzie tam palą byle gównem
-To i tak własność miasta więc nie ma problemu by przeznaczyć ten teren na coś innego
-Jak jakiś boomer chce sadzić cebulę czy marchewkę to niech przeprowadzi się do powiatowego albo kupi
-Ogródki zajmują ogromną przestrzeń bardzo często w centrum miast
-Osoba z ulicy nie ma tam wstępu i nie czerpie z tego powodu żadnych korzyści
-W zarządach siedzą stare komuchy
-Ludzie tam palą byle gównem
-To i tak własność miasta więc nie ma problemu by przeznaczyć ten teren na coś innego
-Jak jakiś boomer chce sadzić cebulę czy marchewkę to niech przeprowadzi się do powiatowego albo kupi
Sin- +107
Chwale się. Zmieniam robotę i jestem już po rekrutacjach i wyborze kolejnego pracodawcy. DevOps here:
- kilka wysłanych CV
- 4 rozmowy
- 3 pozytywne odpowiedzi
Udało się wynegocjować to co chciałam na UoP - 18k aczkolwiek było dużo ciężej niż w zeszłym roku. A przynajmniej takie mam wrażenie.
Poziom samej rekrutacji jako procesu wzrósł. Wzrósł także czas oczekiwania na feedback.
Ps: Mam już kilka lat doświadczenia w zawodzie i nie startowałam
- kilka wysłanych CV
- 4 rozmowy
- 3 pozytywne odpowiedzi
Udało się wynegocjować to co chciałam na UoP - 18k aczkolwiek było dużo ciężej niż w zeszłym roku. A przynajmniej takie mam wrażenie.
Poziom samej rekrutacji jako procesu wzrósł. Wzrósł także czas oczekiwania na feedback.
Ps: Mam już kilka lat doświadczenia w zawodzie i nie startowałam
11.05 zgłoszenie reklamacji
12.05 mail od Euro "przyjęliśmy Twoje zgłoszenie, przekazane do serwisu"
25.05 mija termin na odpowiedź sprzedawcy
27.05 pierwszy telefon na infolinię - "przepraszamy za zaistniałą sytuację, wysyłam informację z WYSOKIM PRIORYTETEM do opiekuna reklamacji"
28.05 telefon z serwisu, rozmowa na zasadzie przyjeżdżamy jutro albo wcale (pracuję w systemie 12 godzinnym, specjalnie wziąłem wolne, nie doczekałem się ani serwisanta ani telefonu)
08.06 kolejny telefon na infolinię, 42 minuty przepraszania i obiecywania, że sprawa zostanie niezwłocznie rozwiązana i przekazana z WYSOKIM PRIORYTETEM (XDD) do opiekuna reklamacji
do dziś echo
Doradźcie mi, jakie kroki powinienem teraz podjąć? Jestem zielony w tym temacie. Najchętniej odstąpiłbym w tej chwili od umowy. Jeśli ma to znaczenie przy składaniu reklamacji zażądałem naprawy sprzętu.
#prawo #prawokonsumenckie
Wymóg odpowiedzi w w/wym. terminie przewiduje art. 8 ust. 3 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Zgodnie z nim w sytuacji bezskutecznego upływu tego terminu przyjmuje się, że reklamacja została uznana za uzasadnioną.
Jak będą kręcić to powiedz im, że mają tydzień na spełnienie twoich oczekiwań albo poleci przedsądowe wezwanie do zapłaty i potem pozew do e-sądu.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej i/lub UOKiK
@ApfelXDD: możesz, ale wtedy oni mogą szybko zareagować i usunąć wadę/wymienić rzecz, chyba że zgłosiłeś konkretne żądanie w pierwszej reklamacji