Wpis z mikrobloga

@RedLine: koła zmiennych faz rozrządu, stukają przy uruchomieniu. Chociaż z tym można jeździć.
Tak jak ktoś wspomniał skrzynia biegów, zwróć uwagę na szumy, zwłaszcza podczas hamowania silnikiem.
via Android
  • 1
@strusmig
@trzaichlac69
@cacyyy

W takim razie będę się pytał o to czy skrzynia była regenerowana. Przeczytałem, że to w dużej mierze kwestia oleju, który od 2012 roku został zmieniony na lepszy. Tak samo z wymianą łożysk zamawianych z Fiata, też dłużej żyją.

Ciekaw jestem ile zrobi turbina po regeneracji. Nie będę tym samochodem szalał więc jak się jej do tej pory nic nie stało albo była regenerowana to może nie będzie sprawiała
@RedLine: Mam astrę J z 2013 roku z przebiegiem aktualnie 311 tysięcy kilometrów. Auto mam od lipca 2019 roku i do tej pory musiałem w niej wymienić pokrywę zaworów (bo lubi odma terkotać - koszt 250zł z aliexpress) Zbiorniczek wyrównawczy bo przeciekał na łączeniach, króciec wodny który idzie do trójnika bo płyn lał się nieziemsko, zawór par paliwa (charakteryzuje się tym, że po odkręceniu korka wlewu paliwa słyszysz syczenie) uszczelniacz wału
via Android
  • 1
@Dironixu
Dzięki, jutro samochód pojedzie do kechanika to się mu przyjrzymy bliżej.

Jeszcze mam jedną zagwozdkę. Sprzedawca podaje, że jest to anniversary edition. Problem w tym, że informacji na temat tej wersji jest bardzo mało a jedyne co znalazłem to to, że ona posiadała silnik 120KM (nie wiem czy to nie błąd) a tu jest 140KM. Po sprawdzeniu VIN też nie ma informacji jaka to wersja. Jedyne co może o tym świadczyć
@RedLine też nie słyszałem o tej wersji :o auto jest z Polskiego salonu czy sprowadzony? Tutaj masz fajna stronke do rozkodowania vin opla, wpisz go tam i zobaczysz co powinien posiadac http://opelvindekoder.pl/ Ja mam wersje bieda edition ale tez nie dalem za nia duzo i jestem zadowolony bo mi auto sluzy tylko praca-dom-odwiedziny rodzicow czyli razem 15km. Ja tez mam wersje wlasnie 120 konna i ona rozni sie od 140km tylko tym
via Android
  • 0
@Dironixu
autko jest ze Szwajcarii. Właściciel sprowadził je do sprzedaży, ale zarejestrował na siebie bo jak mówi "jeśli się nie sprzeda to zostaje u mnie".
Aukcja nie mówi nic ciekawego poza tym, że miał serwis olejowy i robiony rozrząd, ale to też w Szwajcarii.
Jedyne czego nie ma to papierowa książka serwisowa bo jak twierdzi sprzedający, jest w formie elektronicznej.
@RedLine musi zarejestrować na siebie bo teraz są takie przepisy że ma 30 dni na rejestracje i nie może sprzedać na wytłaczanych blachach ( ͡º ͜ʖ͡º) pokazał ci tą wersje elektroniczną? A jak tak gada, że zostaje u niego to typowa gadka handlarza. Na twoim miejscu bym sobie darował i szukał np aatry ale z Polskiego salonu :)
@RedLine: 1.4 T w astrze J i wymieniany rozrząd ? Łancuch tam jest to po pierwsZe. A po drugie te starsze astry tak jak któryś kolega wspominał, turbo pękało, wszystkie w tym samym miejscu. Po czasie poprawiono to. Wyskakiwał bląd na niedostateczne doładowanie silnika. Po za tym wszystko jeździło.
Mechanik aso opel, narobiłem sie tych aut.
via Android
  • 0
@Yoiusa
@Dironixu

Samochód ma 8 lat i przejechane 190tys. Wiem, że nie przewiduje się wymiany rozrządu wcale, ale może był wymieniony dla świętego spokoju albo zaczął już szumieć.

Samochód sprawdzony, mechanik powiedział, że jest w bardzo dobrym stanie. Nie słychać zadnych dziwnych dźwięków ani z silnika ani ze skrzyni na każdym biegu. Komputer nie pokazuje błędów a starałem się auto przycisnąć.
@RedLine: To git. Jeśli była serwisowana w ASO to możliwe że turbo (jeśli sie uszkodzilo) bylo wymienione na gwarancji, bo to w okresie gwarancyjnym jeszcze padało, mało bywało przypadków po okresie gwarancyjnym.

Co do rozrządu to ostatnio miałem przypadek też z astra j, kupujący otrzymał informacje o tym że w silniku został wymieniony pasek rozrządu cały komplet, a jak sprzedający sie dowiedział że w silniku się kręci łańcuch to jakoś się