Wpis z mikrobloga

@Usunelem_Konto: Też mnie na początku mega to zdziwiło, tym bardziej, że na materiałach wypuszczonych do siedzi przed premierą, totalnie nie było tego widać. Mogę się mylić, ale być może efekt ziarna pozwala zamaskować ewentualne niedociągnięcia lub sprzętowe niedomagania graficzne, choć ja tak uważam, że drugie tlou2 graficznie też raczej nie urywa. Jestem świeżo po Days Gone i tam na przykład otoczenie wyglądało moim zdaniem o wiele lepiej.
@kaczek93: Własnie efekt ziarna jest po to aby sobie lepiej nagrać filmik na youtube. Głupi bezsensowny efekt którego naprawdę nie lubię a jestem strasznie uczulony na ten efekt zdziwiłem sie bardzo,że ta gra go posiada a jeszcze bardziej zdziwiłem się,że tego gówna się wyłączyć nie da. Głupie i niedorzeczne.
@kaczek93: @Usunelem_Konto: w pełni zgadzam się z tymi nagle zamykającymi się na stałe pomieszczeniami, strasznie wkurzające w grze, w której tak ważne jest szukanie zasobów. Złapałem się na tym, że staram się odgadnąć, która ścieżka prowadzi „dalej” i wchodzę na nią dopiero, gdy wszystkie inne pomieszczenia/wnętrza już spenetruję.

Od siebie dodałbym to, że mniej więcej w połowie chyba a może i nawet wcześniej (po 3 dniu pobytu Ellie w Seattle)
@lobeczek__: Hmm... No ja nie mogę oprzeć się wrażeniu, że te wszystkie drzewa i lasy w DG wyglądały o niebo lepiej niż w Tlou2. Byłem w stanie grać w to dla samych przejażdżek po tych terenach.