Wpis z mikrobloga

Mircy warto inwestować w tubeless? Złapałem jedną gumę w tym roku, wymieniłem dętkę w trasie i musiałem gdzieś przyszczypnąć, bo zeszło powietrze w chacie i czuję, że tak będzie zawsze przy gumie... Na pewno miałbym spokojniejszą głowę przed wyjazdami.

Czy każda obręcz/ opona nadaje się do tubeless? Jeśli nie to jak mogę sprawdzić czy moje się nadają?

#szosa #rower
  • 7
musisz mieć specjalne obręcze do tubeless. opony też są inne.


W zasadzie tak ale ludzie jeżdżą na zwykłych obręczach tylko uszczelniają.

ogólnie tubeless do szosy to tak średnio, bo nie za bardzo radzi sobie z wysokim ciśnieniem


Na tubless wygrywano najlepsze wyścigi i można jeździć na sporo mniejszym ciśnieniu co daje lepszą przyczepność i komfort jazdy.

Continental Grand Prix 5000 Tubeless Road Tyre
Recommended Pressure: 700x25c: 80-109psi; 700x28c: 65-94psi; 700x32c: 65-87psi
Can
@Bakys: jak sie nie scigasz tylko jezdzisz dla siebie treningi to bierz pełne opony, jezdze na takich i jest zajebiscie, zadnych detek ze sobą łyzek czy innego dziadostwa, a waga wieksza tylko 80gram w porownaniu do opony z dętką.
@Bakys: ja jeżdżę na tubelessach. Zarówno na kołach gravelowych (fulcrum racing db4 + panaracer gravelking sk+ 35C) jak i kołach szosowych (no-limited na stożku karabinowym 50mm + conti 5000TL 28C). W obu przypadkach nie miałem żadnych problemów z nakładaniem taśmy jak i uszczelnianiem (tutaj użyłem specjalnego zbiornika). Na gravelu jeżdżę ba 35psi, na szosie na 80-90psi w zależności od nawierzchni. Jedynym minusem jest to, ze w kołach szosowych trzeba zawsze je