Wpis z mikrobloga

Robisz grę 7 lat, po 7 latach pokazujesz drętwą jazdę autem, puste ulice miasta, brak przechodniów poza misjami, drewniane strzelanie, brak mięsistości i "feelingu" podczas pojedynków z przeciwnikami, brak krwii po pokonanych przeciwnikach, brak możliwości modyfikowania auta XD. Gra nadrabia jednak fabułą, historią, tym że jest czymś nowym w świecie gamingu, miasto też jest przecudowne, ale dosyć małe.
#cyberpunk2077
Pobierz Mieszkopol - Robisz grę 7 lat, po 7 latach pokazujesz drętwą jazdę autem, puste ulice...
źródło: comment_1593367680MVt3Dy7AjvpfwHn2kIEOGe.jpg
  • 14
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Mieszkopol: założę się że liczbę aut/pieszych reguluje się jednym lub kilkoma parametrami. Nic nie stoi na przeszkodzie by zmieniać wartości tego parametru w zależności od mocy obliczeniowej sprzętu. Ewentualnie będą mody na to.
@Mieszkopol: Zwroc tez uwage na mimike twarzy bohaterow XDDD Zerowa, ruszaja tylko ustami jak kukielki... 10 lat temu mieli lepsza mimoke twarzy. Kilkanascie milardow zloty sa warci a taka amatorka, pracownikom tez placa smieciowe pieniadze. No ale za cos trzeba kupowac bugatti...
Nic nie stoi na przeszkodzie by zmieniać wartości tego parametru w zależności od mocy obliczeniowej sprzętu.


@PieceOfShit: Pewnie też nic nie stało na przeszkodzie, żeby W3 miał jeszcze bardziej wymagające opcje graficzne, pozwalające uzyskać grafikę jak z trailerów. Nic poza płaczem dużej części PC-towców, że gra ma kosmiczne wymagania i konsolowców, że dostają gorszą grę. Wątpię, żeby tutaj poszli na możliwość zmiany gęstości ruchu ulicznego.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Jan_K: wszystko jest możliwe. W wiedźminie 3 mogłeś jednym parametrem w konfigu tekstowym zmienić zasięg renderowania trawy. Wystarczyło go podwoić, by mieć trawy po horyzont, a spadek FPS był niewielki.
Dzięki temu, że Wiedźmin 3 pozwał na ustawianie parametrów silnika z pliku konfiguracyjnego, w tym na regulację parametrów, których nie można było zmieniać w interfejsie gry, mogłeś uzyskać grafikę ponad ustawienia Uber, a także poniżej minimalnych, patrz LowSpecGamer.
@PieceOfShit: Na takiej zasadzie może to być do zrobienia. Tyle, że w grzebanie w plikach konfiguracyjnych, czy instalacja modów to coś po co sięgnie jakiś ułamek graczy.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Jan_K: zgadzam się. Ten cały płacz jest chyba o nic. Przecież zwiększenie spawnu pieszych i samochodów to z punktu widzenia programisty nic trudnego. W zasadzie ogranicza nas tylko pamięć i moc obliczeniowa. Rośnie to raczej liniowo wraz z liczbą tych obiektów, więc łatwo przewidzieć, na ile można sobie pozwolić.
Dlaczego moim zdaniem widzimy krytykę tego aspektu gry?
1. Większość recenzentów wybrała Nomada, który zaczyna na Badlands, gdzie spodziewałbym się że nie