Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Znajomy znajomego ma działający od xxx lat sklep z częściami elektronicznymi.
Na emeryturę chce iść a dzieci poszły do korpo.
I nie ma komu przekazać.

Jestem po technikum elektronicznym więc podstawową wiedzę mam. Czegoś życie mnie nauczyło więc zupełnie zielony nie jestem.

Wiem dlaczego uważam że powinienem drążyć temat. Za to nie jestem w stanie znalesc minusów zakupy takiego sklepu.

Proszę o krytykę tego pomysłu.

#elektronika #biznes
  • 15
@Sl_w_k_1: najrudniej to chyba to magazynować, bo elementów, układów, rezystorów, kondesatorów jest od #!$%@?, a musisz wydać chociażby jedną sztuke klientowi, podstawa to dobry system sortowania
@Sl_w_k_1: No więc tak, mimo iż sam jestem pasjonatem elektroniki i moim marzeniem byłoby mieć na odległość spaceru sklep elektroniczny, to mam świadomość, że jest to gatunek wymierający.
Minusy:
-ile zarobisz na gościu co przez 20 minut będzie przebierał pomiędzy jednym tranzystorem za 50gr, a drugim za 60gr;
-wszystko niestety jest w necie taniej lepiej i więcej; co przekłada się na mniejsze obroty i upierdliwość klientów (a elektronicy nie są raczej
@Sl_w_k_1: powuedzmy, ze jakies tam pojecie na temat towaru masz. A czym masz pojecie o prowadzeniu sklepu? O księgowości? O zamówieniach? O dostawach? O papierkologii? Czy chocby o obsludze kasy?
Czy to oplacalny biznes? Czy przyszlosciowy?Jaka jest sytuacja na rynku? Jakie sa koszts wynajmu lokalu? Jaki miesieczny obrót?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@olelek: "mam świadomość, że jest to gatunek wymierający."
No właśnie tego się boję że skala integracji jest coraz większa co powoduje że za jakiś czas sprzedaż rezystorów 2 kohm straci sens.
Już teraz wymienia się podzespoły a nie części.

Generalnie sklep ma swoją stronę internetową więc tutaj jest chociaż plus.