Aktywne Wpisy
Prowadzę czasem rekrutacje jako ekspert techniczny i nieraz dostaję CV seniora 8-10+ lat w branży, który cały ten czas przesiedział w webówkach, a w sekcji wykształcenie ma jakiś bootcamp + magistra z ekonomii, teologii, teatrologii, dziennikarstwa (prawdziwe przypadki sic!), zamiast informatyki lub kierunków pokrewnych, jak EiT, AiR, mechatronika. Lubię dla beki zadać wtedy takiemu ekspertowi pytanie sprawdzające, czy delikwent wie w ogóle, jak działa komputer. Pytam więc o ilość bitów w bajcie,
AZ-5 +850
No i wiedziałem, że tak będzie.
Człowiek reklamuje sprzęt do kawy za grubą kasę, dba o niego, wykupuje dodatkową "gwarancję" na kolejne lata, kupuje oryginalne tabletki producenta do odkamieniania i czyszczenia, wykonuje je według informacji wyświetlacza (nawet co prawie 2 tygodnie) - ekspres ci przecieka (mokre fusy)
TO CO MÓWI SERWIS?
Brak należytej konserwacji. Bez naprawy.
Nie odpuszczę wam.
Opisz usterkę, jestem ciekawy co się dzieje i jak wygląda. Była by szansa na video z dziękiem od włączenia przez zrobienie kawy do wyłączenia?
No filmik mogę zrobić, jednak nie zauważyłem nic niepokojącego w dźwięku. Chodzi tak samo raczej, od zakupu.