Wpis z mikrobloga

#serwis #siemens #ekspresdokawy #reklamacja
No i wiedziałem, że tak będzie.
Człowiek reklamuje sprzęt do kawy za grubą kasę, dba o niego, wykupuje dodatkową "gwarancję" na kolejne lata, kupuje oryginalne tabletki producenta do odkamieniania i czyszczenia, wykonuje je według informacji wyświetlacza (nawet co prawie 2 tygodnie) - ekspres ci przecieka (mokre fusy)
TO CO MÓWI SERWIS?
Brak należytej konserwacji. Bez naprawy.

Nie odpuszczę wam.
  • 6
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@yorimo: Poka poka.
Opisz usterkę, jestem ciekawy co się dzieje i jak wygląda. Była by szansa na video z dziękiem od włączenia przez zrobienie kawy do wyłączenia?
@Kulek1981: No, ewidentnie fusy są zbyt mokre (grubość mielenia nie daję efektu) pomimo, że pod samoczynne czyszczenie woda ląduje do filiżanki i tak w pojemniku na wodę widać wodę wraz z fuskami kawy. Jest to dość dziwne, pojemnik na wodę z czyszczenia powinien być suchy.
No filmik mogę zrobić, jednak nie zauważyłem nic niepokojącego w dźwięku. Chodzi tak samo raczej, od zakupu.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@yorimo: Jestem ciekawy jak bardzo mokre fusy i ile wody w tacce po pierwszym płukaniu z kubkiem by woda w niej była jedynie z nieszczelności oraz ile wody w niej będzie po zrobieniu kawy. A na koniec wyjąć zaparzacz i zobaczyć na wyjście wody. Myślę że to prosta naprawa, którą sam udźwigniesz, chyba że się mylę ( ͡° ͜ʖ ͡°)