Wpis z mikrobloga

Siemka, muszę pochwalić za obsługę klienta sklep zooplus. W poniedziałek kupiłem u nich karmę dla psa, dojechała wczoraj- kurier podrzucił sąsiadowi. Po rozpakowaniu okazało się, że jedna z puszek z karmą jest uszkodzona (dostała w spaw pomiędzy wieczkiem a bokiem i się rozszczelniła).

Zrobiłem dwie foty uszkodzenia, dziś napisałem maila do nich- trochę na szybcika, bo nie miałem czasu na szukanie kuriera (do protokołu uszkodzenia) ani na dzwonienie. Po 30min otrzymałem informację, że im przykro i już przelewają należność za 1 puszkę na moje konto- poczułem się jak na zachodzie :)
Lucky zadowolony- bo pucha mu smakowała, ja mile zaskoczony obsługą, żona uciszona, bo już stękała. Podsumowując- polecam sklep zooplus.

ps. zdjęcie zadowolonego Luckiego w pierwszym komentarzu
źródło: comment_1594305532fdPOoeCWxmBv5DO9uR53eQ.jpg
  • 10
@StanislawAniol: to była informacja dla nich, że podczas transportu nastąpiło uszkodzenie przesyłki- jakby dołożyli tekturę lub jakiś foliopak na boku-pewnie nic by się nie stało... Nie pisałem nic o tym, że chcę zwrócić/wymienić czy też reklamować towar. Psu różnicy nie zrobiło, mnie też nie, a zawsze mogą coś usprawnić w procesie pakowania. Gdyby trafiło na klienta "awanturującego się" pewnie kręcił by jakąś miniaferkę. Tak więc uważam, że takie postępowanie ze strony