Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Motomirki, po wymianie napędu w serwisie zauważyłem nieco inny dźwięk podczas jazdy. Początkowo nie przyjrzalem się temu dokładnie przy smarowaniu, a raczej nie usłyszałem skad dokładnie wydaje sie dźwięk, bo userzy sąsiednich garaży troche popili i halasowali gdy ja smarowalem kajdan ( ͡° ͜ʖ ͡°). Dzisiaj kolejne smarowanie i złożyłem dwa plus dwa. Dźwięk wydaje sie z tylnego koła. Załączam filmik: https://cloud.suawek.pl/s/xwCGFHb8RLM3H6A

Ktoś ma jakieś pomysły? Dźwięk wydaje się wydawać z okolic osi po lewej stronie, więc to raczej nic z tarczą hamulcową. Śmierdzi to problemem z łożyskami chyba. Prędko udam się do serwisu, natomiast jestem ciekaw Waszych opinii.

#motocykle
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@K-301: luz łańcucha jest ustawiony na okolo 28mm, mierzylem dzisiaj przy smarowaniu, naciąg jest równy, bez ciasnych miejsc. co do gumy zabieraka to luzów nie było, co do osiowości to pewnie faktycznie godne sprawdzenia. jak mierzyłem suwmiarką odległość nakrętek regulacyjnych od końców prętów gwintowanych na których są to były różnice. Nie pamietam ile, ale z milimetr na pewno. Ja wcześniej ustawiałem to na taką samą odległość.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Man_of_Gx: to też jest niezły trop, chociaż jak sprawdzałem to lewy dystans był szeroka stroną do wahacza a prawy wg serwisówki jest symetryczny, w sensie nie takiej szerokiej flanszy . natomiast coś mi sie nie podobał simmering po lewej strone. przyjrzę sie rano, czy na pewno nie jest podwinięty i nie trze o oś. Bo to chyba też mogloby tak trzeszczeć ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Dystanse na
@Man_of_Gx Wstałem wcześniej i rozebrałem rano koło ( ͡° ͜ʖ ͡°) Simmeringi wyglądały z zewnątrz OK, lewy miał między wargami smar pomieszany z różnym syfem, prawy był suchy. Wyczyściłem dokładnie i przesmarowałem wargi przed włożeniem koła, dystanse też oczyściłem i wygląda na to że jest teraz cicho. Chyba suchy uszczelniacz i niefortunnie ustawiony dystans to wycie powodował.