Wpis z mikrobloga

Tak w sumie to czemu się opłaca bardziej barć zestawy z pedałami t3pa, jakość wykonania jest aż tak lepsza? Bo w sumie to jakoś nie potrafię się doszukać tego do czego używać sprzęgła skoro w większości jeździ się autami z sekwencyjna skrzynią.
#simracing
  • 6
@Limon2g: jak t300 jest bez t3pa to lepsze t150 pro. Nie chodzi o sprzęgło. Hamulec jest lepiej wyczuwalny, ma lepszy opór przez to możesz bardziej pecyzyjnie go używać i t3pa to nie jest górna półka, to jest minimum jeśli chcesz jeździć i nie wkurzać się na sprzęt że ci pedał pod nogami lata i nie masz wyczucia i wjeżdżasz innym w dupe albo przepiepszasz zakręt na wprost. różnica między wersją pro
jak t300 jest bez t3pa to lepsze t150 pro.


@TroyaFlight: No właśnie o to mi chodziło, czy lepiej lepsza kierownica ale gorsze pedały czy na odwrót. To już nie czekam na jakąś promke na t300 tylko biorę t150 pro, dzięki :D
Miałeś brać T300 zamiast T150 pro. T3pa mogłeś dokupić w późniejszym terminie (ostatnio widziałem używkę za 250 na olx). Miałbyś #!$%@?ą kierownicę na paskach, a tak będziesz się bujał ze słabą kierownicą na zębatkach której nie sprzedasz bez pedałów bo przecież zostawisz sobie t3pa. Słaby deal ci kolega zaproponował, ci co chcą jeździć pro i tak wybiorą pedały z load cell którego t3pa nie posiada.