Wpis z mikrobloga

@stormkiss: Dziwisz się? Jak tu połowa kierowców to brainlety, a kolejnym brainletem jest sygnalizacja świetlna która jest co najwyżej sugestią co masz robić. Plus oczywiście pięknie zachowane zabytkowe drogi. To miasto prosi się o wypadki
@Em5i: ja się dziwię. Wypadki się biorą z blach DTR, DSR, DSW, DWL czy ONY. Jeśli Twoim zdaniem we Wrocławiu są brainlety to nie wiem co powiesz o tych magikach. Wystarczy wyjechać na A4 w kierunku zachodnim żeby zobaczyć kto najczęściej siada na dupie, wyprzedza prawym pasem (tak, wiem, dozwolone ale #!$%@? głupie) czy zajeżdża drogę.
@krave: DTR to już legenda, ale czy wyprzedzanie prawym pasem to głupota? Raczej głupotą jest blokowanie lewego pasa, co innego wtedy pozostaje skoro prawy jak długi i szeroki jest wolny? ¯_(ツ)_/¯
@mirko_efekt: to wtedy na AOW lewy masz od wyprzedzania. Wyprzedzając prawym narażasz się, że dureń, który nie umie w jazdę autostradą i jest samotnym jeźdźcem środkowego/lewego pasa zjedzie nagle na prawy nie patrząc w lusterko. W DE na wyprzedzanie prawym masz paragraf.
@kzrr: j.w. no i też zależy co masz na myśli pisząc "blokowanie lewego pasa" bo jak ktoś wyprzedza kolumnę tirów jadąc równo 120 (bo na przykład dzieci wiezie
@krave: W DE na wyprzedzanie prawym masz paragraf.
Ale wiesz, ze zgodnie z POLSKIM prawem o ruchu drogowym, jak masz trzy pasy ruchu w jedna strone to mozesz prawym wyprzedac poza terenem zabudowanym?

Co mnie interesuje jak jest w u NIEMCOW?