Gorące dyskusje ostatnie 12h

  • avatar

    Fajny ten lurker ban za nie bycie prawakiem ( ͡° ͜ʖ ͡°) part.2
    Dostałem bana za to, że nie podobam się moderatorowi, te same osoby narzekają na "cenzurę" na wykopie.
    #bekazlurkera #bekazprawakow #prawackalogika #neuropa

    odpowiedzi (56)

  • avatar

    Tinder taki piękny XDD

    #tinder

    odpowiedzi (11)

  • avatar

    Mirki, potrzebuję pomocy (╯︵╰,)
    31.07. wynajęliśmy z niebieskim mieszkanie
    Dzisiaj podczas sprzątania okazało się że jest w nim mnóstwo larw - i to nie jakichś tam małych robaczków tylko kurwa ogromnych, tłustych, obślizgłych larw
    W mieszkaniu jest parkiet, aż strach pomyśleć ile tego może jeszcze siedzieć pomiędzy deskami czy w jakichś innych zakamarkach
    Okazało się że właścicielka o tym wiedziała (jak wysłaliśmy jej sms ze zdjęciem to napisała tylko żeby nie otwierać okien to nie będzie nic wlatywać i składać jaj XD No kurwa)
    Chcemy wypowiedzieć umowę bo nie mamy zamiaru mieszkać w zarobaczonym i zaniedbanym mieszkaniu ale to nasze pierwsze mieszkanie, wpłaciliśmy już kaucję. Boimy się że nam jej nie zwróci i będzie się jakoś wykręcać. Nie mamy też zamiaru płacić za wynajem skoro nawet tam nie zdążyliśmy się wprowadzić.
    Może ktoś z was miał podobną sytuację albo orientuje się w #prawo? Co robić żeby nie dać się zrobić w ch... ?

    #mieszkanie #nieruchomosci #pomocy
    pokaż całość

    odpowiedzi (72)