Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
Od gdzieś dwóch miesięcy zacząłem ćwiczyć na poważnie #kalistenika. 174 cm wzrostu i 60 kg wagi. Zaczynałem z takimi maksami : 10 pompek, 2 podciągnięcia, 15 brzuszków. Teraz robię 30 pompek, 10 podciągnięć i z 30 brzuszków. Problem z tym że nie widzę zmiany wagi ( niby 61,5 kg ale równie dobrze mogłem po prostu przytyć) a tym bardziej wyglądowo. Także prosiłbym o rady co robić dalej. Myślałem o prżyjmowaniu białka ale zupełnie nie znam się na temacie. Więc proszę o radę

#mirkokoksy #mikrokoksy #trening
  • 19
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czz17: przynajmniej do końca wakacji siłownia nie wchodzi w grę ( ͡° ʖ̯ ͡°). Zacząłem się podciągać z metalowym wiadrem pełnym wody, myślę że zastąpi to siłowmię
@Bart152: 1. Po cholere tobie duza waga przy kalistenice skoro przy takiej specyfice cwiczen bedzie Ci ona przeszkadzac?
2. Nie zrobisz duzej wagi na kalistenice. Przy takich cwiczeniach pracuje cale cialo, duzo spalasz kalorii, inna jest specyfika cwiczen.
3. Jakie to uczucie nie posiadac w przyszlosci miesni nog? XDDDDDDD
@Bart152: Kalistenika jest zajebista, nie przestawaj podciągać się i robić pompek. Jednak jak chcesz przymasować to musisz dociążyć swoje ciało zewnętrznym obciążeniem, zewnętrznym stresorem. Najprościej jest to zrobić sztangą. Ale jak jej nie masz to możesz kombinować, może jakąś ławeczkę i sztangę uda się skombinować, albo jakiś znajomy Ci pospawa. Pamiętaj o mięśniach nóg: przysiady i martwe ciągi to podstawa, nawet jak masz jakiś ciężki worek piachu to możesz to robić,
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@czz17: dzieki, szczerze powiedziawszy to na nogi nie zwracałem większej uwagi. Po wakacjach mam zamiar zapisać się na siłownię, ale dalej również ćwiczyć kalistenikę. Z tego co mówisz to raczej nie potrzeba suplementować białka kiedy dostarcza się go odpowiednio dużo w zwykłym jedzeniu