Wpis z mikrobloga

@KurzeJajko: według mnie Bosal nie należy do najtańszych i najbardziej budżetowych rozwiązań. Ich układy wydechowe trafiają do wielu marek na pierwszy montaż. Taniocha to chociażby POLMO czy Izawit. Może problem polega na błędnym montażu np. nie zastosowano nowego plecionego pierścienia uszczelniającego lub pasty montażowej-uszczelniającej do układów wydechowych? Może jakaś osłona termiczna się poluzowała lub jej mocowanie uległo biodegradacji i powoduje dodatkowy hałas? Poza tym, weź pod uwagę, że to auto z
@strusmig: corsa d 1.2 2010, z tego co patrzyliśmy ze znajomym to katalizator jest pusty i ta wersja silnikowa nie ma tłumika środkowego i bosal nie ogarnia pełnego przelotu. Wszystkie rury i mocowania szczelne bo zdejmowaliśmy, żeby zajrzeć do kata.
@KurzeJajko: o kurde, w takim przypadku to zastanawiałbym się czym zastąpić tą pustą puszkę po katalizatorze. Pierwsze co mi przychodzi do głowy to wstawienie uniwersalnego katalizatora lub zamiennika do tego auta. Wstawienie strumienicy raczej niezbyt pomoże w wyciszeniu wydechu (z tego co się orientuję), ale może niech jeszcze wypowie się ktoś kto ma większe pojęcie o układach wydechowych ( ͡° ͜ʖ ͡°)