Aktywne Wpisy
dosefurious +986
Cześć, potrzebuje zebrać trochę odpowiedzi do ankiety potrzebnej do pracy magisterskiej. Dlatego robię #rozdajo
Losowanie przez stronę mirko.pro jednej osoby z plusujących ten wpis. Wygranej osobie prześlę 100 zł blikiem. Losowanie w środę o 21:37. Wszystkich plusujących proszę o wypełnienie ankiety, całość nie powinna zająć więcej niż 3 min :D
Link do ankiety: https://forms.gle/yK4mnnAaP89v4seQA
#rozdajo #ankieta #magisterka #studia #szkola
Losowanie przez stronę mirko.pro jednej osoby z plusujących ten wpis. Wygranej osobie prześlę 100 zł blikiem. Losowanie w środę o 21:37. Wszystkich plusujących proszę o wypełnienie ankiety, całość nie powinna zająć więcej niż 3 min :D
Link do ankiety: https://forms.gle/yK4mnnAaP89v4seQA
#rozdajo #ankieta #magisterka #studia #szkola
stormi +22
idealne usta
czy mogę je jakoś od nowa zainicjować bez usuwania obiektu i tworzenia takiego samego?
tak po prostu użyć "konstruktora" dla tego obiektu.
#python #naukaprogramowania
@jakuzii: Generalnie z tego co wiem, to obiekty w tego typu gierkach powinno sie tworzyc przed zaincjalizowaniem sesji gracza, tak zeby nie tracic czasu na generowanie go. Wstaw po prostu obiekt poza pole widoczne dla usera.
znaczy ja chce:
1. stworzyc jablko
2. jablko w konstruktorze ma nadawane losowe koordynaty (gra snake:>)
3. jak wąż zje jablko uzyc konstruktora ktory nada nowe losowe koordynaty
chyba, że to nieoptymalne czy coś to zrobię inaczej
Zjedz()
Przesun()
I jak gracz zje jablko - naliczyc punkty/wydluzyc weza i po prostu ten sam obiekt przesunac w nowe miejsce?
@jakuzii: Uzywaj setterów i w pętli programu zmieniaj koordynaty po tym jak waz zje jablko (jesli to ma byc jedno jablko per gra)
Nie próbuj recyklingować obiektów. Jak dodajesz nowe jabłko na planszę, to jest to nowe jabłko. Nowy obiekt. A jak wąż je zje, to usuwasz je z planszy.
Metoda
__new__
to konstruktor,__init__
działa na już