Wpis z mikrobloga

Dobry wieczór, Mireczki!
Dziś w trakcie oglądania telewizor (SAMSUNG LED UE43NU7122) nagle zgasł. Zero reakcji potem na pilota czy manualne włączenie. Czerwona dioda na dole mruga bez przerwy, gdy TV jest włączony do prądu. Nie było żadnych przepięć, ani burzy. Dodatkowo do gniazdka był podpięty tylko TV, a całym mieszkaniu pracowała właściwie tylko lodówka, piekarnik (wyłączony, w sensie tylko godzinę pokazuje) i router, więc domowa "sieć" nie była przeciążona.

Wyłączyłem TV z prądu na kilka minut, po ponownym podłączeniu to samo - czerwona dioda mruga i brak reakcji. Nie miałem żadnych innych kabli podłączonych pod TV poza zasilaniem oraz kablem antenowym. Próbowałem go w kilku innych gniazdkach - to samo. Sprzęt ma półtora roku i kupiłem go w Media Expert.

Mieliście kiedyś taki problem? Nie będzie kłopotów z oddaniem "na gwarancję" czy tam reklamacją?
#telewizory
  • 13
@kompocki: miałem coś takiego w LG kiedy padła mi matryca.
U Ciebie będzie to matryca lub moduł zasilania.
Zgłoś to jako reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany na nowy tv pozbawiony wad.
Oczywiście oni się uprą ze go naprawia ale za to poznasz odpowiedź w 14 dni.
Ja z powodu covid zgłosiłem na gwarancji i trwało to 2 miesiące... Nigdy więcej.
Serwisy Samsunga obsługiwane są przez te same co LG
@YogiYogi: Dzięki za wyczerpującą odpowiedź! A nie będzie problemu z rękojmią, mimo tego że kupowany był 1,5 roku temu? Z gwarancją pewnie tak jak mówisz - konieczne będzie podjechanie do sklepu. Plus nie mogę znaleźć paragonu - myślisz, że dowód zakupu w postaci potwierdzenia płatności (płaciłem kartą) wystarczy?
@kompocki:
Wystarczy
Z rękojmia nie będzie problemu, co najwyżej sklep (bo to on wtedy odpowiada) będzie Cię próbował zniechęcić i skłonić do gwarancji.
Do rękojmi wystarczy dowód wpłaty, numer transakcji z karty itd. więc spoko. Nawet świadek zakupu :)
Jeśli mieszkasz w rejonie dolnego Śląska albo Śląska to zapewne obsługuje to ten sam serwis z Wrocławia, zaje...ny po uszy. Na plus że serwisant sprawny i szybko na miejscu wymienia komponenty.
Pamiętaj
@YogiYogi: No to na razie sprawy mają się tak - dopiero wczoraj (wcześniej totalnie nie miałem kiedy) oddałem TV na reklamację z tytułu rękojmi. Sympatyczny pan powiedział mi, że Media Expert w ciągu 14 dni się ustosunkuje, a następnie kwestia naprawy, czyli znowu 14 do 21 dni. Tym samym proces może zająć nawet do 5 tygodni, co oczywiście boli, no ale zobaczymy!