Wpis z mikrobloga

@SonyKrokiet: Wiadomo. :D Te stare zegary to klasyka gatunku.

Ale nawet tych z szerokiego minusa, jak u mnie, było kilka wersji. Logo Mera Błonie w różnych miejscach, różnie zrobiona skala obrotomierza, z ciśnieniem oleju lub bez, licznik kilometrów na 5 lub 6 miejsc oraz różne połączenia wszystkich opcji.

Ja się głównie cieszę że mam wskaźnik ciśnienia i on nawet coś tam pokazuje. Ta podświetlona na stałe lampa Aladyna w wersji bez
@Borsuq @SonyKrokiet @JestemGraczem

Jak rozpoznać zegary z szerokiego caro:

OHV:

1993 i 1995: wskaźnik ćiśnienia oleju, 5 miejsc na przebieg, kontrolki z ssaniem

1994: wskaźnik ćiśnienia oleju, 6 miejsc na przebieg, kontrolki z ssaniem

1996 i 1997: brak wskaźnika ciśnienia oleju, 6-cio pozycyjny drogomierz, nowy zestaw kontrolek z kontrolką hamulcy od lucasa zamiast ssania i kilka innych zmian

GLD:

Brak obrotomierza i wskaźnika ćiśnienia oleju, reszta jw.

1.4 MPI (Rover)

Obrotomierz bez
@grzesiu30790: niby tak ale nie do końca ( ͡° ͜ʖ ͡°) w OHV w 1993, '94 i części '95 był wskaźnik ciśnienia oleju i 6-cyfrowy licznik przebiegu, dopiero od jakiegoś momentu w '95 były 5-cyfrowe; 6-cyfrowy wrócił w ostatnich modelach szerokiego z '97 pod sam koniec produkcji. A kontrolki ssania nie było od '95, bo wówczas wycofano gaźnikowe silniki w modelach GLE i zostały już z wtryskiem
@Borsuq: To ile Polonezów przerobiłeś w swoim życiu, że jesteś zaznajomiony z tyloma wydaniami tych zegarów?
Przy okazji ja w swoim nie narzekam na umiejscowienie zegarów, jakoś nie widzę w tym żadnego problemu, ale może dlatego, że we wnętrzu starszego typu są inne felery, bardziej wybijające się na pierwszy plan( ͡° ͜ʖ ͡°)