Wpis z mikrobloga

Po wielu bojach udało mi się zmusić klienta #epicgames aby ściągnął grę i tak miałem zamiar popykać z godzinkę przed snem. Grałem do 3 nad ranem jak za gówniaka () Dobrze, że praca zdalna i tylko musiałem rano wypełznąć z łóżka do kompa. Na razie ograłem levele z jedynki i jest super, choć widać, że nie były projektowane pod ten gameplay. Pamiętam, że np. oryginalny Burnside sprawiał więcej problemów, bo nie za bardzo gdzie było wcisnąć długie kombo przy braku manuali. Tutaj tego problemu nie ma. Oczywiście zmiany w sterowaniu są na plus. Fajne jest np.wyskakiwanie z rampy na grinda po copingu (czyli tej krawędzi u góry), które robimy wciskając przycisk reverta przed wybiciem. Przyznam, że tego nie kojarzę z poprzednich części ale może tylko mi się wydaje.
Szkoda tylko, że nie dali leveli z trójki. Ale by siadła taka Kanada, Lotnisko albo Suburbia ( ͡° ʖ̯ ͡°) Jakby dali w dlc to biorę z miejsca.

ps. wiadomo jakie kawałki wypadły z oryginalnych części? Arhon mówił coś o trzech. Z moich ulubionych jest chyba wszystko. Nowa muzyka = meh.
#thps #tonyhawk #gry
  • 9
@jandiabeldrugi: po zapowiedzi 1+2 sięgnąłem na półkę po THPS3 właśnie na ps2 i nie mogę przejść ostatnich zawodów :( jakieś tipy? Poza "git gut" oczywiście :D próbuje łączyć kombo manualami ale słabo wychodzi i mało daje. Po ładowaniu robię manuala, chwilę jadę i już nie mam prędkości żeby później się wybić albo cokolwiek zrobić.
@Mruvek: nic odkrywczego pewnie nie napiszę ale warto cisnąć po liniach gdzie są jakieś gapy i oczywiście każde przejście między grindami to flip trick i najlepiej obrót. Do tego komba z grabami na rampach/bowlach, revert i dalej cisnąć grindy. No i starać się nie powtarzać trików.
@Mruvek: i jeszcze jedno: nie pamiętam czy w trójce to działa ale teraz gram w 1+2 i bardzo przydatne jest nie przechodzenie od razu z reverta w manuala, tylko robisz revert > ollie > tutaj możesz jeszcze wcisnąć jakiegoś flipa > manual. Nie wytraca się tak bardzo prędkości, tylko trzeba pamiętać aby mieć przed sobą trochę wolnego miejsca.
@Mruvek: Calego THPS 2/THPS 3, nowa postacia przechodzilem w okolo ~10 min.
Pamietam ze staralem sie jednym kombo zaliczyc wszystkie potrzebne zadania do odblokowania nastepnej mapy :p (taki mini achivement w tamtych czasach)
Jak zrobilismy sobie siec z kumplem to gralismy jak glupi :p
Ta plansza ostatnia ze statkiem, eh. Oczywiscie odbilo sie to troche na naszych ocenach :p

@jandiabeldrugi: THPS 1 prawie wcale nie gralem, 2+3 katowalem do porzygu.
@Xemioza: sterowanie jest bardzo dobre. Na pierwszy rzut oka wydaje się takie jak w trójce ale są też elementy, które wprowadziła dopiero czwórka jak np. latanie spinów/hipów. Z drugiej strony nie jest tak przegięte jak w kolejnych częściach. Jakieś bieganie, parkury, kręcenie się na desce w miejscu. Nigdy mi to do końca nie leżało.
@Xemioza: THPS 4 miał przede wszystkim większe otwarte mapy, które zaczynało się na free skating i brało zadania od NPC. Też już mnie tak nie porwała ta część, najbardziej chyba lubię trójkę. Tak teraz czytam o zmianach w czwórce i wychodzi na to, że sterowanie w 1+2 ma jednak najwięcej wspólnego z tą częścią. Dzisiaj odkryłem np. przejścia pomiędzy manualami (a dziwiłem się, ze w specjalach nie ma caspera ( ͡