Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
#logikarozowychpaskow #logikaniebieskichpaskow #zwiazki #seks #pracbaza #kiciochpyta
Hej mam 27 lat i jestem inżynierem produkcji, ogólnie wpisuje się raczej w tag #przegryw. W sensie, raczej marna garstka znajomych, siedzenie w domu, jak dziewczyna to tylko w liceum, nigdy długiego związku i raczej nigdy seksu. Plus mojego życia to takie, że pracę w miarę lubię do tego w miarę dobrze zarabiam jak dla mnie 4900 netto; no i mam dach nad głową, kawalerkę po rodzicach. Praca i życie w małym mieście a nie jakimś Wrocławie, Warszawie.

No i tutaj wchodzi w moje życie związek który trafił jak grom z jasnego nieba wraz z #koronawirus.
Ale na początek - w 2019 roku do naszej firmy przyszła kolejna ekipa sprzątająca, która była utworzona z samych ukrainek. No i była w nich Karina.
Ja często zostaje w pracy po godzinach, sprawdzam maszyny, robię obchód, więc dużo miałem kontaktu z osobami od sprzątania bo one sprzątają jak już prawie cała firma "stoi".
Co do z wyglądu jest mocno średnia, natomiast jeśli chodzi o inteligencje itp. to nie obrażając jej to chyba nie widziałem bardziej nierozgarniętej kobiety niż ona.
No ale zawsze mi się z nią fajnie gadało po polsko - ukrainśku.
No i jak zaczęła się akcja z covidem w Polsce, to szef powiedział że musi zwolnić te najmniej potrzebne stanowiska, w tym te sprzątaczki i że do końca miesiąca przychodzą do pracy. No i kiedyś rozmawialiśmy, z Kariną no to powiedziała że ma odłożone kilka groszy ale jak nic nie znajdzie to będzie źle, ona wynajmowała pokój gdzieś w mieście.
Ja odpowiedziałem, że jak by było źle to może u mnie zawsze przenocować; w formie żartu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Miesiąc po jej zwolnieniu do mnie pisze na fejsbuku, czy by mogła zamieszkać u mnie bo kończą się jej fundusze a nie może znaleźć pracy, a nie chce wracać na Ukrainę
No to masz babo placek, zgodziłem się