Wpis z mikrobloga

Druga sprawa, w końcu pojawiła się szansa aby seria Fallout powróciła do Briana Fargo! Co prawda nie liczyłbym na powrót do rzutu izometrycznego (ot tego jest przecież seria Wasteland), ale już sam fakt, że do pracy nad serią może powrócić Obsidian, który wszak zrobił wyśmienitego New Vegas, daje nadzieję, że kolejna gra z serii nie będzie kompletnym paździerzem.


@arkan997: ostatnią grą studia było szumnie zapowiadane The Outer Worlds - gra, która miała bethesdźianego Fallouta zdeptać, upokorzyć i wyznaczyć nowy standard w gatunku pierwszoosobowych ceerpegów. A okazała się co najwyżej przehajpowanym średniakiem z celowo ideologicznie oszpeconymi, androgenicznymi postaciami kobiecymi jak na picrel.


#fallout #crpg #bethesdasucks
źródło: comment_1600726722CnYWYFnIZXJ1mUdXtDgRT6.jpg
  • 14
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Neurohaox: to że sobie ubzduraleś, że Outer Worlds mialo zdeptać Fallouta to tylko twoja wina. Twórcy wiele razy podkreślali, że to mniejsza gra w stylu AA.

I rozumiem, że jak Bethesda wydała Obliviona to też twarzami w swojej grze kierowała się ideologia?
@Zeugma: @Krs90: New Vegas robiło wrażenie po F3, bo to był dużo bliżej "prawdziwych Falloutów". Do tego kilka fajnych questów z może nie tudnymi ale nieoczywistymi wyborami. Można było przymknąć oko na niedociagnięcia i mapę która była miejscami zbyt pusta bo zabrakło czasu. Ale po latach widać, że to nie jest taka super gra i uważam że jeśli ktoś miałby robić nowego F to inXile, jak oni #!$%@?ą to już
@bajbuss: Największą wadą New Vegas jest bycie FPS-em na silniku Bethesdy. NV odziedziczyło wszystkie wady F3 (którego też za bardzo nie lubię) i dodał klasyczne bolączki Obsidianu, jak ogólną toporność i wszechobecne niedoróbki.
@Zeugma bardziej bycie #!$%@?.fpsem. jkby byl dobrym fpsem to by bylo pol biedy, ale strzelanie w fnv czy f3 to jakas porazka. W f4 to poprawili ale gra sama w sobie to ech szkoda gadac
@bajbuss: Ja 2-3 lata temu grałem w Fallout 3 i po połowie gry odpadłem. Teraz grałem w F: NV, wczoraj zakończyłem i.. no było ok ale bez wodotrysków.
@Zeugma: O jezusie ile nerwów zjadłem przy stabilności tej gry. Bugi, błedy, wywalanie do pulpitu. Przegranie 1-2h bez błędu graniczyło z cudem. Ta gra to techniczne barachło z okropnym level designem i jedyne czym się broni to fajna historia, ogrom wyborów i
Ale on pisze o Obsidian, a nie inXile.

@Bethesda_sucks: prawda, ale nad sukcesem wasteland 3 i inXile musiałem chwilę się zastanowić, bo przecież studia były przejęte za jednym zamachem, więc jak to możliwe że te gry są tak diametralnie różne. I rzeczywiście jest na to zdaje się sensowna odpowiedź - mianowicie crowdfunding. Zarówno druga jak i trzecia część wastelanda były sfinansowane przez rekordowe zbiórki pieniędzy. Microsoft przejął inXile w momencie gdy
Microsoft nie wpłynął w żaden sposób na produkcję TOW. Jak było z Wasteland 3?

@Silvaren: Tego nikt nie wie, można sobie tylko spekulować. Pisałem jedynie, że po 4 latach latach produkcji, i "podglądzie" na figu nawet gdyby chcieli po przejęciu inXile wprowadzać zmiany to byłoby to co najmniej głupie. Może było tak jak piszesz, że dorzucili grosza i powiedzieli - zróbcie to dobrze, bo potrzebujemy dobrych gier na gamepassa. Jedną rzeczą