Wpis z mikrobloga

@Czarna_ksiazka: Wykop sponsorowany aktywny jest od wczoraj i będzie aktywny jeszcze przez kilka dni. Na tym portalu są firmy, które stosują politykę, którą widać na załączonym obrazku, nazwa.pl do nich nie należy. Czy masz w nazwa.pl usługę, że wypowiadasz się o naszej firmie? Jeżeli tak, to podaj jej login, chociażby poprzez prywatną wiadomość. Chętnie sprawdzimy z czym w tej usłudze masz problem, o ile go kiedykolwiek zgłosiłeś. Jesteśmy otwarci na merytoryczne
@Czarna_ksiazka: Procedura dotycząca wydania kodu authinfo w naszej firmie jest niezmienna od lat. Nie jest to coś, czego nikt nie wie, o czym nikt nie informuje. My o tym informujemy, wszędzie w komentarzach takie informacje się przewijają. Nie zmieniamy tej procedury i nie zmienimy jej dlatego, że wiemy, jakie problemy pojawiają się w przypadku nieuczciwego przejęcia kontroli nad domeną przez informatyków, którzy później "znikają" a firmy mają problemy z odzyskaniem tych
@SkorpionX: Nic takiego nie ma miejsca. Jeżeli potrzebujesz informacji od nas - to napisz swoje pytanie bezpośrednio do nas. Nie chcesz korzystać z usługi - nie opłacasz jej i nie korzystasz. Nikogo nie zmuszamy do kontynuowania usługi, tym bardziej nie naliczamy żadnych opłat "automatycznie" za kolejny okres abonamentowy.
@Czarna_ksiazka: Jesteśmy dumni z otrzymanego tytułu. Miej na uwadze, że patronat nad wydarzeniem objęły ważne instytucje (Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Polska Izba Komunikacji Elektroniczne, Związek Cyfrowa Polska, Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji), a wśród uhonorowanych, oprócz nas, były takie firmy jak Lenovo, Dell, HP czy Oracle. Każda polska firma hostingowa mogła otrzymać to wyróżnienie, z którego jesteśmy jako pracownicy firmy bardzo dumni. Bo to poniekąd nasz sukces, jako całego,
@nazwapl nie potrzebuję informacji i nie mam zdania w tym sporze, bo z Państwa usług nie korzystałem. Słyszałem o firmie, gdzie listownie trzeba było wysłać informację o chęci zakończenia współpracy, co skojarzyło mi się z przytoczoną wyżej procedurą, przez co dopytałem Mireczka, który już miał z Państwem kontakt o to, czy zakończenie współpracy również tak wyglądało, a więc tym samym czy to o Państwa firmie właśnie słyszałem.
@nazwapl_tk: mam podobny problem co kolega @Czarna_ksiazka, żeby przenieść domenę musiałem wysyłać jakiś smieszny list. Dodatkowo kod authinfo wysyłacie na adres rejestracyjny firmy, a chciałem na inny - nie było takiej możliwości.
Do założenia konta nie było to wymagane wysyłanie listów, jakoś wierzyliście w mojego maila i przelew. Uważam to za przejaw chamstwa z waszej strony i pazerności. W innych firmach nie ma takich zagrań. Nie polecam z tego powodu
@Czarna_ksiazka: Jesteśmy dumni z otrzymanego tytułu. Miej na uwadze, że patronat nad wydarzeniem objęły ważne instytucje (Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji, Polska Izba Komunikacji Elektroniczne, Związek Cyfrowa Polska, Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji), a wśród uhonorowanych, oprócz nas, były takie firmy jak Lenovo, Dell, HP czy Oracle. Każda polska firma hostingowa mogła otrzymać to wyróżnienie, z którego jesteśmy jako pracownicy firmy bardzo dumni. Bo to poniekąd nasz sukces, jako całego,
@materacci: Zachęcamy, abyś przeczytał artykuł na stronie wydawnictwa: https://itreseller.com.pl/gala-magazynu-it-reseller-nagrody-it-champions-2020-przyznane-uroczystosc-to-nie-tylko-prestizowe-statuetki-ale-tez-dwa-jubileusze-oraz-zapowiedz-najnowszych-planow/ .

Zajrzyj na stronę IT RESELLER, poszukaj w Google informacji o samym IT RESELLER i o IT RESELLER i nazwa.pl, a dowiesz się wszystkiego i uzyskasz odpowiedź na swoje pytania. Zostaliśmy docenieni m.in. za wdrożenie usług cloudhosting, które są nowością wśród polskich firm hostingowych. Przed nazwa.pl żadna z polskich firm nie oferowała usług w technologii cloud, opartych na wysokiej dostępności dzięki load
@Czarna_ksiazka: @nazwapl @nazwapl_tk

Jeśli chodzi o jakość samych usług, to po porównaniu z innymi ta firma jest lepsza, niż kiedyś myślałem (np. sensowne limity powierzchni czy zakładanych kont mailowych i baz danych), ale polityka, podejście do klienta i jakość obsługi to dramat, często maile piszę kilka dni, żeby ciśnienie zeszło i żeby być miłym, a i tak nie zawsze się udaje, bo odpowiedzi dostaję nie na temat, wymijające albo wcale, i