Wpis z mikrobloga

@Policjant997: @Snaki: @ortalionowy: @nofink:

Op trochę się pomylił choć nie zmienia faktu, że ma rację. Widzicie xbox ma pewną technologię, która redukuje przesyłanie assetów z SSD do x3 ( oczwyiście nie jest to stała wartość ). Ale biorąc to pod uwagę całkiem możliwe że będzie on niemal identycznej czy identycznej szybkości co PS5 :>

To już na reddicie wałkowane dawno temu było ( ͡° ͜ʖ ͡
@Snaki ale ty chyba nie rozumiesz co ja pisze do Ciebie. Te osiągi to są raw/compressed data speed. A technologia która powoduje, że dane gry o 2-3 mniej assetów czytają powoduje, że jak PS5 musi zaciągnąć np 20GB tak XBOX musi pobrać 10GB - i nagle na jedno wychodzi.
@ortalionowy: sorry, pisali że poprawili już ! To był stary build na prezentacji ;) dokładnie tak mówili. Ale co będzie zobaczymy :> Poza tym grafa jest spoko w tej grze - choć next-genową bym jej nie nazwał. A na PS5 co wielkiego będziesz miał ? Spider mudżina?
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@PhoenixPneuma: grafika w Halo Infinite jest ok dla gry nastawionej na multiplayer. Sporo osób ma problemy ze zrozumieniem tak prostych spraw jak to, że z gier multiplayer nie robi się killerów graficznych, raz że względu na dostępność dla jak największego grona graczy a dwa, że dalszy rozwój gry o nową zawartość pochłonąłby ogromne pieniądze.
@Snaki: jak nie skoro Sony tak dumnie wychwala, że dysk jest taki super i innowacyjni, że gdy ukazała się specyfikacja to okazało się, że Xbox też ma Nvme na interfejsie pciexpress 4.0. Sony dumnie chwaliło się, że mają inny stopień kompresji podając z dupy jakieś przykłady które w realnym zastosowaniu już tak dumnie się nie prezentują.