Wpis z mikrobloga

@Stashqo: temperatura, nasłonecznienie, twardość, ostatnie opady, głębokość, nachylenie, strona. Jak nie potrafisz tego ocenić to dosyć szybko można skończyć swoją karierę nawet w Tatrach. Ale mowimy tu o fr, a nie o zjechaniu na chwile po za trase. Juz po pierwszyk klatkach widac ze gosc wjechał w bardzo niebezpieczne miejsce i ostatnią rzeczą jaką się robi w takim miejscu to trawersowanie i podcinanie pokrywy ...
@sztandar: Ok, załóżmy, że stoki zamknięte, spadł śnieg, i chciałbym zrobić trochę FR z kolegami, jak się nauczyć rozpoznawać zagrożenia, są jakieś kursy czy tylko empirycznie z kimś bardziej ogarniętym?
@Stashqo: Zrob kurs lawinowy w tatrach, pozniej poszukaj literatury jest tego sporo, sa trasy opisy mowie to o tatrach. Sa trasy łatwe dosyć bezpieczne i trudne niebezpieczne. Zaczniesz od prostych będziesz popełniał błedy na nich soe nauczysz i zaczniesz robić coraz trudniejsze zjazdy w bardziej niebezpiecznych miejscach. Podstawa to świetna technika i tysiące godzin wyjeżdżone na stoku. Nie ma sensu pchać się na fr bez idealnego opanowania sprzętu i techniki bo